Pudotuspeli (kulkuvälineet)

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hauska, kun porukka tykkää autosta, mutta ei sähköautosta, vaikka ainakin oman kokemuksen mukaan sähköautoilla on hauskempi ajaa. 😁 Kiihtyvyys on ihan omaa luokkaansa ja meno huomattavasti tasaisempaa ja hiljaisempaa. Ymmärrän toki, jos on periaatteesta sähköautoilua vastaan (akkujen ympäristövaikutukset tms).

Muoks. Ja siis en itse omista sähköautoa, mutta olen kyllä päässyt kokeilemaan.
 
Polkupyörä 10
Auto 36 (2)
Sähköauto 5 (+1)
Juna 11

Meillä on sähköauto, ja siksi hanakasti puolustan sitä 😂 Paljon kivempi ajaa kun normiauto! Ja toisaalta, kyllähän bensa-autoissakin on ympäristövaikutuksia 🤷🏼‍♀️
 
Polkupyörä 10
Auto 37 (+2)
Sähköauto 5
Juna 9 (-2)

Ihan älyttömän vaikee puolustaa sellasta, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta 🙈
Minusta ylipäätään turha arvostella sitä, mistä toiset tykkää tai ei tykkää...
 
Polkupyörä 11 (+1)
Auto 35(-2)
Sähköauto 5
Juna 9

@Kotihiiri84 makuasiat on todellakin makuasioita, mutta kai tässä iskee sellainen tuttu ja turvallinen -efekti. 😁 Suosittelen kyllä kaikille kokeilemaan sähköautolla ajamista, koska se on niin paljon mukavampaa. 😁
 
Minä en tulkinnut @Pilkki24 :n kommenttia arvosteluksi, vaan äänestystuloksen pohdinnaksi.
Itse ehkä ajattelisin, että sähköautoa ei välttämättä olisi tarvinnut olla erikseen (ja tämä vain omaa hyväntahtoista pohdintaa, ei listan tekijän kritisointia), sillä sähköautoa ja tavallista autoa noin niinkuin pääsääntöisesti käytetään samaan tarkoitukseen. Eikä ole diesel-, bensa- tai hybridiautoakaan eroteltu. Eikä sähkö-, diesel- tai höyryjunaa.
Minä olen muutosvastarintainen jäärä, joka ei ole koskaan kokeillut sähköautoa ja mietin tosiaan niiden akkujen tekemistä, siksi miinusta sähköautolle.

Siitä nämä pudotuspelit onkin mielenkiintoisia, kun on niin erilaisia makumieltymyksiä. Meillä oli Pilkin kanssa rattoisa pääsiäinen kun raivoisasti taisteltiin pääsiäiskoristeista. Ja joku varmasti mietti, että kuinka kukaan voi äänestää niin ylimakeasöpön nimen puolesta kuin Kastehelmi. (En antaisikaan ekaksi nimeksi, mutta silti siitä listasta omaan korvaan paras). Nämä pudotukset ovat mielenkiintoinen ikkuna eri makumieltymyksiin. Ja adrenaliinipiikki kotiäidin arkeen kun ehtii ennen toisen plussapisteitä laittaa vielä yhden miinuksen. 😄
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top