Pudotuspeli (Kotipizzan pizzat) - 3 ääntä päivässä / käyttäjä

Mun päässäni tuo listan perfetta on just se millä täytteillä mä sen ottaisin 😅 Eihän tässä muuten ois mitään järkeä, äänestetään sitä minkä esim itse tilaisi/on omasta mielestä paras. Kyllähän sulla voi olla lempikuukausikin vaikka jonain vuonna sää olis ihan kamala siinä kuussa? 😂 en keksinyt parempaa vertausta
Mutta tilastollisesti se Perfetta tuskin on täydellinen kovin usein, jos otetaan lukuun kaikki Perfetat mitä tilataan. Heinäkuu tuskin olisi lempikuukauteni Suomessa, jos se 90% todennäköisyydellä olisi kylmä ja luminen. 😁

Mutta tilastollisesti se Perfetta tuskin on täydellinen kovin usein, jos otetaan lukuun kaikki Perfetat mitä tilataan. Heinäkuu tuskin olisi lempikuukauteni Suomessa, jos se 90% todennäköisyydellä olisi kylmä ja luminen. 😁

No siis joo, tän pelin voi ehkä ottaa siltä kannalta että joko a) äänestät sen mukaan mitä itse tilaisit (eli perfettassa just ne sun lempparitäytteet) tai b) äänestät sen mukaan mitä söisit jos nämä vaihtoehdot olisi saunaillassa esillä (jolloin se perfetta voi olla ihan kuraa). Mä äänestän a-kohdan mukaan 😂

No siis joo, tän pelin voi ehkä ottaa siltä kannalta että joko a) äänestät sen mukaan mitä itse tilaisit (eli perfettassa just ne sun lempparitäytteet) tai b) äänestät sen mukaan mitä söisit jos nämä vaihtoehdot olisi saunaillassa esillä (jolloin se perfetta voi olla ihan kuraa). Mä äänestän a-kohdan mukaan 😂
Ei vaan äänestän sen mukaan millainen se Perfetta todennäköisesti on, jos ottaa mukaan KAIKKI Kotipizzasta tilatut Perfetat eikä sen mukaan minkä joku random Jorma Seinäjoelta tilaa. Toki oma Perfetta on aina paras, mutta ottaen huomioon muidenkin tilaamat Perfetat niin se tuskin on lähelläkään omaa makumaailmaani. Ja väittämällä oman Perfetan olevan ainoa Perfetta menee Perfetasta se idea, että kuka tahansa saa lempparipitsansa tilaamalla Perfetan.

Americana 10
Burger 4
Quattro Stagioni 6 (-2)
Jauheliha 4
Mozzarella 11
Tropicana 3
Margherita 12
Perfetta 17
Pepperoni-ananas-Aura 14 (+1)
Lihamestari 4

Pakko vielä häiritä peliä sen verran et kerron mikä hömelö oon. Äänestin aiemmin täällä quatro staggionea ja kun luin mitä se sisältää niin meinasin oksentaa kun en voi sietää sieniä 🤣 menivät quatro staggione ja quatro formaggi eli juustopitsa sekaisin 🫣🤣

Americana 10
Burger 4
Quattro Stagioni 4 (-2)
Jauheliha 4
Mozzarella 11
Tropicana 3
Margherita 12
Perfetta 17
Pepperoni-ananas-Aura 15 (+1)
Lihamestari 4

Pitääköhän tässä luistaa valmispizza lakosta, jotta pääsisi oikeasti äänestämisen makuun? Pelkillä mielikuvilla nuo kaikki kun maistuvat suht' syötäville!😋

Americana 10
Burger 4
Quattro Stagioni 4
Jauheliha 2 (-2)
Mozzarella 11
Tropicana 3
Margherita 12
Perfetta 17
Pepperoni-ananas-Aura 16 (+1)
Lihamestari 4

Americana 10
Burger 4
Quattro Stagioni 4
Jauheliha 2
Mozzarella 11
Tropicana 3
Margherita 13 (+1)
Perfetta 17
Pepperoni-ananas-Aura 14 (-2)
Lihamestari 4

En meinannut osallistua, kun syön todella harvoin, jos silloinkaan Kotipizzassa. Mutta piti kuitenkin tulla torppaamaan tuota aurajuustoa. Ja olla samaa mieltä @Olive :n kanssa siitä, että tottakai tässä ajatellaan sitä omaa Perfettaa. Eihän siinä ole mitään järkeä, että miettii toisten perfettoja. Lista on lista, otat siitä minkä itse haluat. Eihän siellä pizzeriassakaan kukaan ajattele, että en ota perfettaa, koska jonkun muun perfetta on ihan yökkis.

@VäriSointu siekin astut nyt subjektiivisen näkemyksen harhaan. Jos katsotaan Perfettaa objektiivisesti niin se on samaan aikaan kaikki pizzatäyteyhdistelmät saman nimen alla. Mutta kiitos, kun äänestät miun aurajuusto-pepperoni-oliivi-valkosipuli -Perfettaani. 😘

Itse asiassa, @Pilkki24 , minä en äänestänyt perfettaa. 😉

Minä sanoisin, että jos joku on harhaa niin se, että näistä peleistä ja objektiivisuudesta puhutaan samana päivänäkään. 😄
Muista se aurajuusto, jos äänestät. 😁

Kieltämättä olet oikeassa tuosta objektiivisuudesta ja näistä peleistä, mutta Perfetan ajatteleminen tässä tapauksessa subjektiivisesti tarkoittaisi sitä, että jokainen äänestää Perfettaa, koska kuka nyt ei äänestäisi parasta pizzaa. Silloin olisi idiotismia edes laittaa se tuolle listalle. Olisi sama kuin suklaapelissä lukisi yhdellä rivillä lempisuklaa. Annan siis reiluna tyyppinä tasoitusta, kun valitsen laajemman näkökulman. 😇😇😇

Americana 10
Burger 4
Quattro Stagioni 4
Jauheliha 2
Mozzarella 11
Tropicana 3
Margherita 14 (+1)
Perfetta 17
Pepperoni-ananas-Aura 12 (-2)
Lihamestari 4

Americana 10
Burger 4
Quattro Stagioni 2 (-2)
Jauheliha 2
Mozzarella 11
Tropicana 4 (+1)
Margherita 14
Perfetta 17
Pepperoni-ananas-Aura 12
Lihamestari 4

Muista se aurajuusto, jos äänestät. 😁

Kieltämättä olet oikeassa tuosta objektiivisuudesta ja näistä peleistä, mutta Perfetan ajatteleminen tässä tapauksessa subjektiivisesti tarkoittaisi sitä, että jokainen äänestää Perfettaa, koska kuka nyt ei äänestäisi parasta pizzaa. Silloin olisi idiotismia edes laittaa se tuolle listalle. Olisi sama kuin suklaapelissä lukisi yhdellä rivillä lempisuklaa. Annan siis reiluna tyyppinä tasoitusta, kun valitsen laajemman näkökulman. 😇😇😇
Samaa kieltämättä ajattelin (että vähän tylsää äänestää sitä, joka on jotenkin itsestäänselvästi paras) ja jätinkin äänestämättä sitä. Mutta en tehnyt sitä sen takia, että ajattelisin samalla äänestäväni kaikkien muidenkin perfettaa. 😄

Americana 10
Burger 4
Jauheliha 2
Mozzarella 11
Tropicana 4
Margherita 13 (-2)
Perfetta 18 (+1)
Pepperoni-ananas-Aura 11
Lihamestari 4

Americana 10
Burger 4
Jauheliha 2