Pudotuspeli (Kotieläimet) - 3 ääntä päivässä / käyttäjä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mistä kyse?

Tässä pelissä pudotetaan listasta yksi kerrallaan se vähiten miellyttävä vaihtoehto. Se mikä jää jäljelle on "voittaja". Luonnollisesti annetaan ääniä sille mistä itse pitää tavalla tai toisella ja poistetaan ääniä sellaiselta, mikä ei itseä miellytä.

Mitä tehdä?

Jokaisen vaihtoehdon perässä on pistemäärä. Alussa kaikilla on kymmenen pistettä ja näistä lähdetään pudottamaan ja lisäämään. Kopioi aina viimeisin lista ja lisää suosikillesi 1 piste ja poista vähiten miellyttävältä 2 pistettä. Merkitse myös näiden perään joko (+1) tai (-2) (muista poistaa edellisen merkinnät) Näin pisteet vähenee vähitellen niin että lopulta on vain yksi vaihtoehto jäljellä.

Ei kahta viestiä samalta peräkkäin.

Eli näin:

pelaaja1 sanoi:
Eevi 10
Sofia 10
Venla 11 (+1)
Ella 10
Aino 10
Eeli 10
Elias 8 (-2)

pelaaja2 sanoi:
Eevi 10
Sofia 10
Venla 11
Ella 8 (-2)
Aino 10
Eeli 10
Elias 9 (+1)

Jos jäi kysyttävää voit kysyä täällä. Samaiseen paikkaan voi jättää ehdotuksia pudotuspelien aiheiksi. 😊

Tässä pelissä on 3 viestiä / käyttäjä päivässä. Eli yksi käyttäjä saa äänestää max kolmesti päivässä. Vuorokauden vaihduttua on käytettävissä uudet kolme kertaa. Myös pelin vaihtuessa on käytettävissä uudet äänestyskerrat.

Pudotusvuorossa kotieläimet. 🐄

Lammas 10
Vuohi 10
Nauta 10
Sika 10
Hevonen 10
Kana 10
Kalkkuna 10
Ankka 10
Hevonen 10
Aasi 10

Lammas 10
Vuohi 10
Nauta 10
Sika 10
Hevonen 10
Kana 10
Kalkkuna 8 (-2)
Ankka 10
Hevonen 11 (+1)
Aasi 10

Lammas 11 (+1)
Vuohi 10
Nauta 10
Sika 10
Hevonen 10
Kana 7 (-2)
Kalkkuna 8
Ankka 10
Hevonen 11
Aasi 10

Hevosella näyttäis olevan extra hyvä mahdollisuus voittaa😂

Lammas 15
Vuohi 11
Nauta 10
Sika 10
Kana 3
Kalkkuna 4
Ankka 10
Hevonen 9(-2)
Aasi 9(+1)

Aasit on jotenkin mahtavan pöhköjä jääräpässejä. 😆

Lammas 15
Vuohi 11
Nauta 10
Sika 11 (+1)
Kana 3
Kalkkuna 0 (-2)
Ankka 11
Hevonen 9
Aasi 9

Siis kaikki nää on ihania omalla tavallaan! Kalkkunoistakin hyviä kokemuksia mut viime yönä näin niin kamalaa painajaista kalkkunoihin liittyen (kalkkunauros jahtas ja nokki mua!!) että se saa nyt lähtä ekana 😅

Lammas 18
Vuohi 12
Nauta 8
Sika 11
Kana 4 (+1)
Ankka 8(+2)
Hevonen 7
Aasi 5

Meillä oli pienenä yksittäinen kana lemmikkinä. Se oli niin hauska kun oli vaan vapaana meidän tontilla 🤩

Lammas 16(-2)
Vuohi 12
Nauta 8
Sika 12 (+1)
Kana 4
Ankka 8
Hevonen 7
Aasi 5

Minä sain nuorena seurata mummolan naapurin vanhan isännän lemmikki Iivo-sian seikkailuja monena vuotena. Se istui isännän kaupassa autolla käydessä turvavöissä auton etupenkillä matkustajan puolella, odottaen kärsivällisesti paikallaan kuskin poistuessa autosta. Lähti vapaana kävellen mukaan tori kahville, makasi siellä pöydän alla pullan palaa kärsivällisesti odottaen. Oppi kulkemaan myös soutuveneessä ym kuten menemään pihakeinun alle päiväunille ja jopa "puhisemaan" kun joku vieras pihaan ilmestyi. Lähti myös marja ja sieniretkille mummojen mukaan ja juoksi luvan saatuaan yksin kotiin talon näkyessä. Valitettavasti se joutui aina edustustehtäviin joulupöytään neilikoilla koristeltuna antaakseen samalla tilaa uudelle iivolle jota vanhaisöntä alkoi aina keväisin kasvattamaan ja opettamaan omille tavoilleen. Itse en onneksi heidän joulupöytäänsä syömään joutunut, mummokin oli tyytynyt pelkkään puuron...
Vaan viisaita ja aitoja persoonia olivat kaikki Iivot! Niinpä mun äänet menee sialle, ne ovat sen ansainneet 🙂👏

Lammas 13 (-2)
Vuohi 12
Nauta 8
Sika 13(+1)
Kana 5
Ankka 8
Hevonen 7
Aasi 5

🥁 Syökää kanaa eikun porkkanaa, lumiukon nenän voi tehdä nyt palsternakasta.😂

Takaisin