Pudotuspeli (Juomat)

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vichy 11
Tuoremehu 7
Vesi 22 (-2)
Tee 8
Kaakao 9 (+1)
Siideri 2
Viini 1

Tämä on jollain tapaa epäreilu kilpailu, sillä vesi on ainut, jota elimistö tarvitsee. Sillä on etulyöntiasema. Jos äänestän vaikka viiniä, niin siitä tulee sellainen fiilis, että ihan todellako viini menee vedenjuonnin edelle. 😄 jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Ja muutenkin näitä juodaan niin eri tilanteissa. En kaipaa kaakaota kun olen ravintolassa, enkä viiniä kun tulen kylmänä talvi-iltana sisälle. Tai teetä saunajuomaksi. 🤔
Joo, tiedän, olen ylianalyyttinen. 😆
 
Vichy 11
Tuoremehu 7
Vesi 22 (-2)
Tee 8
Kaakao 9 (+1)
Siideri 2
Viini 1

Tämä on jollain tapaa epäreilu kilpailu, sillä vesi on ainut, jota elimistö tarvitsee. Sillä on etulyöntiasema. Jos äänestän vaikka viiniä, niin siitä tulee sellainen fiilis, että ihan todellako viini meneeja vedenjuonnin edelle. 😄 jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Ja muutenkin näitä juodaan niin eri tilanteissa. En kaipaa kaakaota kun olen ravintolassa, enkä viiniä kun tulen kylmänä talvi-iltana sisälle. Tai teetä saunajuomaksi. 🤔
Joo, tiedän, olen ylianalyyttinen. 😆
Hyvin asiaa pohdit! 😀
Vesi taitaa olla myös ainut joka sopii kaikille ja kaikkialla?
 
Vichy 11
Tuoremehu 7
Vesi 22 (-2)
Tee 8
Kaakao 9 (+1)
Siideri 2
Viini 1

Tämä on jollain tapaa epäreilu kilpailu, sillä vesi on ainut, jota elimistö tarvitsee. Sillä on etulyöntiasema. Jos äänestän vaikka viiniä, niin siitä tulee sellainen fiilis, että ihan todellako viini menee vedenjuonnin edelle. 😄 jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Ja muutenkin näitä juodaan niin eri tilanteissa. En kaipaa kaakaota kun olen ravintolassa, enkä viiniä kun tulen kylmänä talvi-iltana sisälle. Tai teetä saunajuomaksi. 🤔
Joo, tiedän, olen ylianalyyttinen. 😆
Jep, tän takia jätin alkuun osallistumatta, koska on juoman valinta on todellakin tilannesidonnainen, ruuan kans maito, aamulla kahvia, janoon vettä... jne. Nää tämmöstä pudotusjutut on vähän huonoja ja kestääkin varmaan ikuisuuden, missä tilanteesta riippuen useampi vaihtoehto on hyviä...
 
Takaisin
Top