Pudotuspeli (Juhlapäivät)

Pääsiäinen 4
Ristiäiset/Nimiäiset 10
Syntymäpäivät 17
Äitienpäivä 14(+1)
Joulu 25(-2)
Juhannus 10
Itsenäisyyspäivä 2

Pääsiäinen 4
Ristiäiset/Nimiäiset 10
Syntymäpäivät 15(-2)
Äitienpäivä 14
Joulu 26(+1)
Juhannus 10
Itsenäisyyspäivä 2

Pääsiäinen 4
Ristiäiset/Nimiäiset 10
Syntymäpäivät 15
Äitienpäivä 14
Joulu 27 (+1)
Juhannus 10
Itsenäisyyspäivä 0 (-2)

Pääsiäinen 4
Ristiäiset/Nimiäiset 10
Syntymäpäivät 15
Äitienpäivä 12 (-2)
Joulu 27
Juhannus 11 (+1)

Pääsiäinen 4
Ristiäiset/Nimiäiset 10
Syntymäpäivät 15
Äitienpäivä 13(+1)
Joulu 25(-2)
Juhannus 11

Pääsiäinen 2
Ristiäiset/Nimiäiset 10
Syntymäpäivät 15
Äitienpäivä 14(+1)
Joulu 24(-2)
Juhannus 11

Pääsiäinen 2
Ristiäiset/Nimiäiset 10
Syntymäpäivät 13
Äitienpäivä 15(+1)
Joulu 23(-2)
Juhannus 11

Pääsiäinen 2
Ristiäiset/Nimiäiset 10
Syntymäpäivät 13
Äitienpäivä 14(+1)
Joulu 22(-2)
Juhannus 11

Pääsiäinen 2
Ristiäiset/Nimiäiset 10
Syntymäpäivät 13
Äitienpäivä 12 (-2)
Joulu 23(+1)
Juhannus 11

@Aaltokukka mie kantelen tästä Joulupukille 😠
Hyvä että tunnustat ajattemattomat sormiesitekoset suoraan Hänelle 👏 Sä olit jo vaarassa jäädä ilman valtaisia lahjoja! Pihatontut nimittäin kävivät koputtekemassa mun ovelle. 🎅 oli lähettänyt sanan että hänelläkin on äiti!

Pääsiäinen 2
Ristiäiset/Nimiäiset 10
Syntymäpäivät 13
Äitienpäivä 13(+1)
Joulu 21(-2)
Juhannus 11

Hyvä että tunnustat ajattemattomat sormiesitekoset suoraan Hänelle 👏 Sä olit jo vaarassa jäädä ilman valtaisia lahjoja! Pihatontut nimittäin kävivät koputtekemassa mun ovelle. 🎅 oli lähettänyt sanan että hänelläkin on äiti!
Tästä on sovittu pukin kanssa suoraan Pukin kuumalla linjalla. Joulu menee kaiken edelle. Ei kannata aina uskoa palkollisten huhuja, kun keskustellaan isoista linjoista. 💁‍♀️

Tästä on sovittu pukin kanssa suoraan Pukin kuumalla linjalla. Joulu menee kaiken edelle. Ei kannata aina uskoa palkollisten huhuja, kun keskustellaan isoista linjoista. 💁‍♀️
Kuumalinja on tähän aikaan vuodesta yhtä luotettava kuin politikkojen puheet ennen vaaleja.
Mä ajattelenkin niitä pihatonttuja. Ovat jostain työssä töppäilystään alennettu talli- ja saunatonttujen arvostetuista asemista noihin pihatöihin. Osaatko arvata mitä niille tapahtuu jos äidit jäävät huomiotta?

Kuumalinja on tähän aikaan vuodesta yhtä luotettava kuin politikkojen puheet ennen vaaleja.
Mä ajattelenkin niitä pihatonttuja. Ovat jostain työssä töppäilystään alennettu talli- ja saunatonttujen arvostetuista asemista noihin pihatöihin. Osaatko arvata mitä niille tapahtuu jos äidit jäävät huomiotta?
Tarvitseeko niin ilkeitä äitejä huomioida, jos moisesta suuttuvat. Hohoho 🎅

Tarvitseeko niin ilkeitä äitejä huomioida, jos moisesta suuttuvat. Hohoho 🎅
Tarttee, siitä he ehkä silloin huomaavat miten fiksuja lapsia ovat omasta käytöksestään huolimatta maailmalle turuille päästäneet. Toki äitienpäivä kuten joulu tai mikä tahansa muu merkkipäivä voi olla vuoden ikävintä aikaa.

Pääsiäinen 2
Ristiäiset/Nimiäiset 10
Syntymäpäivät 13
Äitienpäivä 12(+1)
Joulu 20(-2)
Juhannus 11

Takaisin