Kuparinpunainen 22
Pähkinänruskea 6
Tummanruskea 13
Mansikkablondi 13
Mustanruskea 4 (-2)
Hunajablondi 23 (+1)
Pähkinänruskea 6
Tummanruskea 13
Mansikkablondi 13
Mustanruskea 4 (-2)
Hunajablondi 23 (+1)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä äänestän muuta. Olen luonnostani ehkä lähinnä oljenvaalea, en ole koskaan värjännyt. Nuorempana oli tosi vaalea tukka, nykyään jo vähän tummempi, mutta vaalea silti.Äänestättekö muuten omaa hiusväriä vai jotain muuta?![]()
Tuossa mietin just samaa, että moni väri on hieno, kun sopii kantajalleen. Ihon ja silmien sävy merkitsee paljon. Minun silmääni joku violetti sopii tosi harvalle, vaikka se sävynä voikin olla hieno. Mutta monella luonnottomat värit korostaa oman ihon kalpeutta. Mustan kanssa käy samoin. Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni ja on paljon ihmisiä, jolle ei ole ollenkaan merkitsevää se, miten väri sopii ihoon.Miulla on luonnostaan auringonvalossa punertavanruskea(muutoin näyttää itse asiassa aika kylmältä ruskealta mikä on vähän outoa), mutta blondina mennään tällä hetkellä. Minusta melkein mikä vaan hiusväri on hieno, jos se sopii kantajalleen. Miulle ei esimerkiksi musta sopinut, vaikka monella muulla se voi näyttää upealta.
Nykyään tykkään aika luonnollisista väreistä, mutta nuorempana oli kaikenlaisia värejä päässä.Vihreästä ja keltaisesta en ole koskaan tykännyt hiusvärinä, mutta muuten jotkut räväkätkin voivat olla kivan näköisiä.