Profiilikuvat

Tuulenviemää

Näppärä viestien naputtelija
En tiedä onko tästä ketju jo jossakin, mutta minua kiinnostaisi tietää mikä on tarina kuvasi takana? Onko se otettu netistä, takapihalta vai omasta kuva arkistosta. Kuinka päädyit kyseiseen kuvaan.?
 
Minulla kuva ei ole enää ajankohtainen. Kuvan yläpuolella lukee This is me... Ja alapuolella enjoying being single.
Enää en ole sinkku, mutta aikoinaan tulin tänne sinkkuna miettien yrittäisinkö lasta yksin esim.hoitojen kautta. Kuvan tunnelma on voimaannuttava ja tunsin silloin oloni kuvan kaltaiseksi. Vain minä juoksemassa vapaasti vuoristossa. :joyful::joyful::joyful::joyful:
 
Pingviini on minun lempieläimeni ja halusin maalata kuvan sellaisesta. Tykkään kovasti taiteesta, piirtämisestä sekä maalaamisesta. Kotona on jo aika ateljee. :hilarious: Oon maalannut kuvan musta ja pojasta myös, sekä paljon muuta...

Upea kuva! Nostan hattua, kun on itse tehty. :)

Omani on jonkun toisen ottama, netistä löydetty ja lainattu profiilikuvaksi. Valinnassa ei ole sen enempää tarinaa kuin että pidän susista.
 
Kuvassa on oma kissa. Oma rakas paholaisen kätyri. :hilarious: Aina pahojaan tekemässä mutta sitten hurmaa kuitenkin noilla nappisilmillään...
 
Pingviini on minun lempieläimeni ja halusin maalata kuvan sellaisesta. Tykkään kovasti taiteesta, piirtämisestä sekä maalaamisesta. Kotona on jo aika ateljee. :hilarious: Oon maalannut kuvan musta ja pojasta myös, sekä paljon muuta...
Kaunis maalaus. Ja nostan hattua kaikille taiteilija äideille.. Minä nimittäin paljon maalasin ennen vauvaa... Ööö 13 vuotta sitten.. Ja sitten se vaan on jäänyt..
Mulla vaan lentokoneesta napattu kuva. En kuvaile yleensä oikeastaan muuta kuin omia lapsia, niin oli pikaisesti ainoa vaihtoehtoto kuvaksi tämän puhelimen galleriassa. Ehkä muutan sen jossain vaiheessa.
Minä tykkään tästä sinun kuvasta. Katsoin sitä jo aikaisemmin ja siitä tulee niin hyvä mieli. Ehkä nyt eritoten, koska matkustaminen on mahdotonta ja muistelee vaan niitä ihania matkoja mitä on tehnyt.
Kuvassa on oma kissa. Oma rakas paholaisen kätyri. :hilarious: Aina pahojaan tekemässä mutta sitten hurmaa kuitenkin noilla nappisilmillään...
Oi ihana kisu...ja juuri sen näköinen mitä kuvailit. Ne on parhaita kissoja. Minulla talvella kuoli rakas, ihana, ärsyttävä ja maailman viisain katti 15v.
 
Fanitytön nimimerkkiin piti etsiä sopiva puhutteleva kuva ja sellainen löytyi kuvahaulla netistä :)
 
Puhelimesta etsin jonkun kuvan joka ei esitä mitään tiettyä. Kuvassa on sydämen muotoinen joulukuusenkoriste äitini joulupöytäliinalla. Esikoinen oli saanut sen Turun linnan tontulta(!) ja unohtanut sen mummolaan, mummo kyseli viestillä että mikä se tämä on, onko tärkeä. Liityin foorumille ihan vuoden alusta niin löytyi viimeisimmistä kuvista.

Fun fact, tuolla Turun reissulla jännitin raskaudesta kun rinnat oli yhtäkkiä turvonneet ja kotiinlähtöaamuna masennuin kun tuli vuotoa. Seuraavana aamuna digiplussa raskaana 1-2 ja tuossa se plussa vetelee aamiaismuroja :Heartpink
 
Profiilikuvani on itse ottamani meidän Espanjan kesämökin pihalta. Tämä köynnös on siellä todella yleinen, melkein jokaisen talon muurilla kasvaa, värit vaihtelevat. Kasvi on nimeltään kirjotulikruunu.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top