Tuulenviemää
Näppärä viestien naputtelija
En tiedä onko tästä ketju jo jossakin, mutta minua kiinnostaisi tietää mikä on tarina kuvasi takana? Onko se otettu netistä, takapihalta vai omasta kuva arkistosta. Kuinka päädyit kyseiseen kuvaan.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pingviini on minun lempieläimeni ja halusin maalata kuvan sellaisesta. Tykkään kovasti taiteesta, piirtämisestä sekä maalaamisesta. Kotona on jo aika ateljee. Oon maalannut kuvan musta ja pojasta myös, sekä paljon muuta...
Kaunis maalaus. Ja nostan hattua kaikille taiteilija äideille.. Minä nimittäin paljon maalasin ennen vauvaa... Ööö 13 vuotta sitten.. Ja sitten se vaan on jäänyt..Pingviini on minun lempieläimeni ja halusin maalata kuvan sellaisesta. Tykkään kovasti taiteesta, piirtämisestä sekä maalaamisesta. Kotona on jo aika ateljee. Oon maalannut kuvan musta ja pojasta myös, sekä paljon muuta...
Minä tykkään tästä sinun kuvasta. Katsoin sitä jo aikaisemmin ja siitä tulee niin hyvä mieli. Ehkä nyt eritoten, koska matkustaminen on mahdotonta ja muistelee vaan niitä ihania matkoja mitä on tehnyt.Mulla vaan lentokoneesta napattu kuva. En kuvaile yleensä oikeastaan muuta kuin omia lapsia, niin oli pikaisesti ainoa vaihtoehtoto kuvaksi tämän puhelimen galleriassa. Ehkä muutan sen jossain vaiheessa.
Oi ihana kisu...ja juuri sen näköinen mitä kuvailit. Ne on parhaita kissoja. Minulla talvella kuoli rakas, ihana, ärsyttävä ja maailman viisain katti 15v.Kuvassa on oma kissa. Oma rakas paholaisen kätyri. Aina pahojaan tekemässä mutta sitten hurmaa kuitenkin noilla nappisilmillään...