Prinssien ja prinsessojen painoarvioita

20+6, 408gr. Sukupuoli ei selvinnyt ;) Ensi viikolla käyn vielä uudestaan, koska ultraaja ei saanut tutkittua sydäntä täysin mun vatsamakkaroiden takia. Toivottavasti sitten myös selviää sukupuoli :)

21+5 341g. Sukupuoli selviää sitten synnärillä :) (mitoiltaan tosin vastasi viikkoa pienempää)

Kyllä ainakin mulle ultraaja totes et on selkee kuva ku ei oo rasvaa kauheemmin välissä. Tiiä pitääkö kuin paikkaansa mutta mulle tuli ainaki hoikka olo :grin

Toivottavasti täällä ei kukaan tosiaan suurennuslasilla näitä vertailuja tutki ja ottaa huomioon, että yksilölliset erot ovat suuriakin. Musta on silti kiva verrata!

Muokattu viimeksi:
Juu eihän tässä mitään vertailla,että kenellä on paras lapsi taikka muitakaan arvomerkkejä jaeta. Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi itsekkin ko. ketjua seuraan ja olen ötökän strategiset mitat laittanut tuonne.
Jokainen on oma yksilönsä ja mitää rajaa normaaliin painoon/ pituuteen turha alkaa vetämään,edes sitten isompana.

Juu eikös se ole tyyliin puolivälin tienoilla, kun yksilölliset kasvuerot alkaa erottua vauvan kehityksessä...?
Mukava näitä silti on seurailla :)

Juu eihän tässä mitään vertailla,että kenellä on paras lapsi taikka muitakaan arvomerkkejä jaeta. Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi itsekkin ko. ketjua seuraan ja olen ötökän strategiset mitat laittanut tuonne.
Jokainen on oma yksilönsä ja mitää rajaa normaaliin painoon/ pituuteen turha alkaa vetämään,edes sitten isompana.

Juurikin näin :) Yleensähän sitä ihmiset syntymänkin jälkeen ilmoittavat synrymäpainon ja -pituuden, eikä näilläkään mitään paremmuus-/huonommuuspisteitä jaeta :)

Alkuun olin vähän, että hö, en varmana laita ku pikku kaveri on nii pieniki muihin ketjun vauvoihin ja ihmeissäni olin, että niin pieni, mutta sf-mitta iso. Mulla menee sillain ristiriitasesti, että vieläkin sf reippaasti yläkäyrien yläpuolella ja masussa köllöttelee pieni papunen, ei ees jauhelipaketin kokonen vielä. Mut näin tästä ketjusta huomaa kuinka yksilöllistä toi kasvu on.

Mulla on ihan sama juttu, hoitaja meinas että kun on lyhyt ihminen (itse sen 150cm) niin sf-mitta yläkäyrillä. 21+2 ja 320g ja sukupuoli ei näkyny vielä.

Takaisin