PregCheck -raskaustesti

Nia

Puuhakas puhuja
Onko kellään kokemuksia tästä halpisliuska testistä (ainakin Prismasta ja Citymarketista saa)?

--

Mulla on nyt menossa kp 31/30 eli menkat on päivän myöhässä. Kun ensimmäistä aloin odottamaan, niin plussasin kyllä samantien. Mutta nyt olen tehnyt kaksi negatiivista testiä muistaakseni kp 29 ja ehkä kp 27 kieppeillä. Hiukan liian aikaisin siis. Mutta mulla tosiaan pärähti se plussa herkkään testiin ajoissa aiemmin.

Negojen jälkeen olin vaan silleen, että nyt sitten niitä menkkoja odotellaan ja että ne varmasti alkaa. Mutta eipä ole alkaneetkaan. Mulla on ollu tosi kellon tarkka kierto ensimmäisen synnytyksen jälkeen ja siksi ihmettelen kun vieläkään ei kuulu. Ei mulla mitään menkkaoireita ole mutta ei sen puoleen mitään raskaus oireitakaan.
 
Tarkistin, olen plussannut ekasta rv 4+6 ja myöhemmin varhaisultrassa todettiin, että viikkoja on noin viikon verran vähemmän, ehkä kuuden päivän verran, eli rv 4 tai 3+6 olen plussannut.
 
Kyllä ne mulla ovat toimineet ihan hyvin. Tässä raskaudessa plussasin päiväpissasta rv 3+5 (kp 28/25-33) ja aamupissasta 4+0 (kp 30/25-33).

En kyllä tiedä, minkä herkkyyksisiä ne ovat. Apteekista taitaa saada herkempiä testejä, esim. Predictor, joka on myös toiminut omalla kohdallani oikein hyvin..
 
Olen jonkin verran testaillut noilla PregCheckeillä sekä ovulaatiota että raskautta. Ovikset se on bongannut luotettavasti ja raskaana en vielä ole. Noissa on muistaakseni herkkyys sitä tavanomaista 25 miu/hCG:n luokkaa eli sama kuin esim. Apteekin Raskaustestissä.

Herkempiä, 10 miu/hCG:n testejä ei kannata ostaa apteekista, koska siellä myytävä Predictor Early on tooooodella tyyris. Olen tilannut Davidin erittäin herkkiä 10 miu/hCG raskaustestejä raskauskeiju.fi:stä; sieltä saa 10 kpl testiliuskoja alle kympillä. Näillä näkee hyvin luotettavasti jo hiukan ennen oletettua menkkojen alkamista onko tärpännyt.
 
Edelleen näyttää negaa, nyt vois mahdollisesti olla rv 4+1. Joten eiköhän tässä oo vaan hormonaalisesti kroppa sekaisin. Onneksi mulla on naistentautien polille jo valmiiksi aika ensi kuun loppuun :)
 
Googlettaessa huomasin että RFSU:llakin on 10 tarkkuuden testi. Toivottavasti niitä ois marketissa, en kehtaa enää mennä tohon lähimpään apteekkiin, johan ne alkaa ihmetellä että monta testiä tolla eukolla menee kuukaudessa (noh, aika monta :) )
 
Mä plussasin juuri Pregcheckillä päiväpissasta 3+5 ja yllätyin että noin aikasin näytti selvää plussaa eikä testi todella ollu hinnalla pilattu. Samana iltana varmistui vielä kalliimmalla clearbluella, mut toisaalta ihan turhaa. Yhtä luotettavasti näytti halvempikin versio :)
 
Hittolainen, parin vuoden sisällä olen sortunut muutaman kerran ostamaan tuon halpispaketin Pregcheckin ja JOKA IKINEN TIKKU "epäonnistuu". Käsittämätöntä, vaikka seuraan ohjeita joka kerta hyvin tarkkaan. Tyhmä minä kun en opi ja taas tänään päätin vielä kerran kokeilla ko. tuotetta. Eih... En ymmärrä miksi taas ei näytä mitään. Ohjeen mukaan jälleen "epäonnistunut". Soitin valmistajalle ja otin kuvat liuskoista, olivat pahoillaan ja lupasivat lähettää uuden paketin. Ilmeisesti teen aina vaan jotain väärin tai sitten mun virtsas on jotain pahasti vialla jos kerran kaikil muilla onnistuu?? :D
 
Mä testaan aina vaan PregCheckillä eikä koskaan ole tullut turhia viivoja eikä ole epäonnistunut ja raskaus näkynyt luotettavasti menkkojen oletettuna alkamispäivänä! Suosittelen!
 
Takaisin
Top