Predictor early

Kyfi4294720

Oman äänensä löytänyt
Mitä kokemuksia teillä muilla on kyseisestä testistä?
Noissa kahdessa on minusta viivat ja luonnossa näyttää vielä punaisemmalta.
Mutta mikä
Sekasotku tuo kolmas on??
Aluksi oli ihan normaalin näköinen mutta kun alkoi toinenki viiva näkymään kunnolla niin väri levisi noin ihmeellisesti..
ImageUploadedByVau Foorumi1409931129.156570.jpg



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyseisestä merkistä ei ole mitään kokemusta. Plussalta näyttää noi kaksi ja kolmas on joku maanantaikappale. Onnittelut siis plussasta! :)
 
Predictorista luin joku aika sitten paljon pelkkää huonoa, näyttää raskauden vaikka ei raskaana oliskaan. Näin teki myös mulla. Se ei tosin ollut tuo early, vaan joku tavis(?).
 
Minulla kolme aikaisempaa raskautta takana ja koskaan en ole saanut turhia plussia predictor testiin.
Ainoa huono kokemus on David ja One step testeistä..
Nyt sitten vähän ihmeissään kun plussaa testi näyttänyt mutta tänään alkoi pientä menkkavuotoa. Silti rinnat ja varsinki nännit todella arat, olokaan ei hyvä...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tein samaisen testin 5pvää ennen kuin kuukautisten piti alkaa. Siihen ilmestyi selvä viivanpaikka, haamu tai mikä sitten olikaan. Sitten luin netistä että antaa usein samankaltaisia turhaan. Omalla kohdalla tuo viivanpaikka muuttui pari päivää myöhemmin kunnon viivaksi,eli todella aikaisin näytti hormonin erittymisen vaikka en siihen luottanutkaan. Mutta sulla oli kyllä selvä plussa,suhrusta huolimatta:-)
 
Kyfi, mikä davidissa ja one stepissä ongelmana? Kun itselläni on noita davidin testejä niin olisi kiva kuulla käyttäjäkokemuksia noista, minulle ihan uusi tuttavuus kun ovat.
 
Takaisin
Top