Potutusketju

Senni_

Piirimestaruustason postaaja
Joulumammat 2016
Tänne saa avautua asioista mitkä kiukuttaa,potuttaa, ärsyttää :D

Mua potutta aivan älyttömästi että mun tyttö ei saa kotipihalla IKINÄ nukuttu päikkäreitä loppuun. Joka ikinen kerta kun tyttö menee unille niin tulee pakolaisten lapsia ( en ole rasisti! ) huutamaan,kiljumaan ja hakkamaan puuoksilla metallista mattotelinetta mikä on meidän pihan vieressä niin kova äänisesti että siinä metellissä ei voisi kukaan nukkuu!!!! Ja kyse ei ole mistään pienistä lapsista vain kouluikäisistä. Olen nätisti huomatannut mutta ei mtn. Ja en todelakkaan jaksaa 3x päivässä lenkkeillä ja neiti ei osaa nukkuu päikkäreitä sisällä. Aaaaaaggrhhhhhhh!!! :angry1
Oli pakko jonnekkin avautua, että helpotti.
 
Ja sit mua kiukuttaa kun neiti ei saa nukuttu niin hän kiukuttele iltaan asti ja joudun sitten kanniskelee Nora ympäri asuntoa että Noralla olisi parempi mieöi. Ei siin mtn mutta oma kroppa sanoo koht ittees irti. Ei ole helppo about 8 kilosta koko päivän kanniskella :sad001
 
Ota selvää ketkä ovat lasten vanhemmat.Ja mikäli homma jatkuu niin mene vanhemmille sanomaan.Toki jos piha on taloyhtiön niin tuskin muutakaan voi tehdä (paitsi ajaa ne kakarat pois häiriköimästä).
Mut hyvä ketju kyllä.Täl hetkel on metrinen K taas otsassa ton ukon takia. Pyys kaveriaan eilen illalla saunoo ja ottaa muutama olut.Noh hieman venähti tää muutama ja illanviettoa jatku aamu kolmee,kunnes kävivät nukkumaa.
Itsehän en siinä älämölössä saanu unta ennen illanvieton loppumista vaikka ovi kiinni ja likka heräs jo seittemän jälkee sillä mentaliteetillä et mikää asento,ruoka,syli eikä mikää kelvan vaan itkua tuhers ja känkkäröi kunnes puol ysin aikaa siihen sit nukahti. Unet jäi vähäselle ja sen kyllä tuntee.
 
Mua ottaa kanssa useesti päähän saman tapanen juttu kuin Lumia. Meillä on usein arkisin kans mahdottomuus et tyttö sais nukuttua päikkäreitä ulkona. Naapurit ei häiritse mutta tän talon edessä menee tie jossa on paljon rekkaliikennettä. Just meidän kohdas on tiessä semmonen töyssyhidaste ja kun rekat menee siitä, kuuluu sellanen meteli ja pauke et tuntuu että koko talo tärisee. Tottakai niitä rekkoja menee koko ajan just sillo ku likka nukkus pihalla. Ottaa nii päähän ku tuohon piti sellane hidaste tehä noin 3v sitten, se ei siinä mitään auta ja täysi rauha oli ennen sitä vaikka rekkoja menikin. Oon valittanut tuosta mutta eipä ole auttanut :sad001
 
Mua vituttaa kun mä olen tässä tänään katsellut itseäni peilistä, huoh. Mä olen niin rupsahtaneen ja huonovointisen näköinen, että itkettää. Tuntuu, että on tullut ikää lisää 10 vuotta viimeisen vuoden aikana. Tiedän kyllä mistä tää kaikki johtuu, mutta korpee kun en saa tehtyä asialle mitään. Tarvitsisin vähän laadukkaampaa ruokaa ja pienempiä määriä, mutta kun jokin maaginen voima pakottaa mua syömään kaikkea paskaa. Mä olen niin raihnanen ja jotain tarttis tehdä, mutta ei...mä vaan laiskottelen ja mässään.
Lisämausteen asiaan tuo se, että pitäis töihin mennä helmikuussa ja mä olen lihonut niin hirveesti raskausaikana ja nyt kotona ollessa, että työkaverit ei edes tunnista mua varmaan. Nolottaa mennä tän näkösenä ja ihan rapakuntosena sinne ähkimään ja puhkimaan hiki päässä fyysisen työn parissa.
Rupee paniikki iskemään, että saanko kuntoa ja terveyttä enää takaisin.
 
HoosiAnna, tuo oli kuin mun suusta.. Tänään kävin jollain ihmeen voimalla kuntosalilla äitini luona (kotisali autotallissa) ja joo, sain tehtyä reilun puolen tunnin "treenin", mutta koko sen ajan samalla itkin ja porasin. Mulla on itsetunto ihan nollissa, oon lihonu ja voimat ja tasapaino oli kaikki ihan kadoksissa. Inhoan itteäni ihan suunnattomasti, ulkonäköäni ja muutenkin. :sad001 Johtunee tajuttomasta väsymyksestä ja univajeesta, mutta kans varmaan siitä kun kesällä sain tietää miehen pettäneen. Luulen ainakin sen nakertaneen mun omanarvontuntoa tosi pahasti. Sama henkilö vielä (luullakseen hyvällä tavalla kai) piikittelee mun mahamakkarasta niin ei tunnu yntään että voisin kelvata kenellekkään. Muutenkin ollaan tapeltu ihan tosi paljon.

Että note to self: Älä hemmetti kesken opintojen hanki lasta, osta remonttikohde taloa ja hommaa vielä koiranpentuaki kahen muun rakin lisäksi yhtä aikaa. Musta on puristettu ihan just viimesetki mehut irti. :depressed:
 
Voi HoosiAnna, samma här. Mitkään vanhat vaatteet ei mahdu, polvien kanssa saa käydä fysioterapiassa pari kertaa viikossa, selkä vetää viimeisiään ja neuvolasta vaan sanotaan, että ei saa laihduttaa, jos imettää. Syödä mussutan väsymykseen ja ketutukseen... nyt viikon koittanut pitää mässäilyt kurissa ja käydä lenkillä joka päivä itkua vääntäen (siis ulkona on ihanaa, mutta polvet sattuu). Tuntuu siltä, ettei musta tule koskaan enää inhimillisen näköistä. Varmasti osittain pään sisäistä vaivaa, mutta kun tunsin itseni läskiksi 20 kiloa pienempänäkin, niin on vaikeuksia nyt....

+ mä vihaan kaiken maailman mopopoikia, jotka kaasuttelevat ja herättävät neidin aina lenkillä.

Musta on tullut vanha ja väsynyt äiti.

Ai niin, banaanikärpäsetkin ottaa aivoon. Suuret on huolet.
 
Jesss, mä en ole yksin tän asian kanssa. Mutta siis blääh! Harmittaa, etten ole niitä ihmisiä jotka kantaa kilonsa ja ylipäätään itsensä ylpeydellä. Jos siihen pystyis, niin se nuorentais ja kaunistais kummasti.
Mutta hei, kohta on taas maanantai ja voi sen kunniaksi aloittaa kunto- ja terveyskuurin, tai jotain...
Ketjun otsikkoa uhmaten täytyy sanoa, että onneksi mun mies kehuu mua kauniiksi ja ihanaksi lähes päivittäin, niin se vähän helpottaa tätä tuskaa :Heartred

Tsemppiä kaikille itseinhon kanssa temmeltäville!

Millä on menossa banaanikärpästen kanssa eloonjäämistaistelu. Vinkiksi muillekkin, että keittiön viemärit kannattaa sulkea ainakin yöksi. Mopojen pakoputkiin voi varmaan käydä iltalenkillä työntämässä ne kaupasta kotiin kannetut pullat ja patukat, niin loppuu sitte niidenkin pörinät. Meillä pallero pelkää mopoja ym. ja kovaäänisiä autoja.
 
Mä niiiiin repesin tolle "tunkea pullat ja patukat pakoputkiin":laughing002:laughing002:laughing002 onneks kohta on talvi ja luultavasti toi mopoilla leikki vähenee! Rassaa niin suuresti toi ku ne näkee vaunut ja pitää vielä lähellä oikee kaasutta, tekis mieli heittää vasaralla tuosta etuovesta välillä:violent006

viime aikoina mua on eniten vituttanu mies ja sen tekemättömyys. Nyt sillä alko vihdoin loma ja het pe piti lähtee kaljalle. Meillä on piha täynnä työtä, noihin hommiin ei menis ku ehkä 2pvää...mutta ei vaan kiinnosta. sisälläki saa imuroida/pyykätä ja siinäki apu olis kiva. Kaikesta pitää aina väitellä!:violent025
 
Huomaa, että tarkoitin mopojen pakoputkia. Toisaalta, hmmm, olis varmaan tehokkaampaa käsitellä ne pojat :wink
 
Mua potuttaa kun mulla on ihan hirveä vauvaKUUME!! Haluan olla taas raskaana ja kokee sen kaiken ja jopa synnytyksen, vaik esikkon synnytykseen jälkeen totesin ettei ikinä uudelleen. Kakkonen saa tulla jos on tullakseen mutta eipä tähän mennessä ole ilmoittanut tulostaan. Ja eniten mua potuttaa kun liuska testit näyttänyt haamu/viivanpaikka jo viikon ja silloin alussa hypin onnesta että jee olen varma raskaana muttamut kun ei se viiva vahvistu nii pakko se on olla vaa viivanpaikka :sad001 . Ja eilen alkoi perus menkkapotutus ja aviomies siitä sai kärsiä koko päivän :/.. ekat kuukautiset oli 27.8 missä hitossa seuraavat kuukautiset on????? Kp 39 jo o.O. imetän kyllä vieläkin. Aagrh tuntuu että mun ympärillä vaan raskaana olevia :D ja sit mua potuttaa että miksi minulla on niin VALTAVA vauvakuume kun eihän tässä mikä kiire ole kun neiti vasta 7kk....
 
Rintatulehdus.

Ei auttanut lämpimänä pitäminen. Neiti on kai kiinteiden myötä vähentänyt maidonjuontia sen verran, että toinen rinta vetäisi itsensä tukkoon. Söi yhdellä imetyksellä vähän heikommin, mutta en edes miettinyt asiaa silloin. Yöllä sitten heräsin järkyttävään kipuun toisessa rinnassa. Yritin tyhjentää lypsämällä ja pumppaamalla (auts!), ja lopulta nostin nukkuvan lapsen imemään klo 4 yöllä. Ei auttanut. Tunnin sisään nousi yli 38 kuume. Kyllä kenkutti. Ehkä neiti on saanut raavittua tai narskautettua huomaamattoman haavan tms., kun tuli noin yhtäkkiä. Mutta aika kypsää tää on. Maitoa ei meinaa tulla ja putti ei osaa juoda muusta kuin nahkalapasesta. Kuvittelin jo, ettei näin myöhäisessä vaiheessa enää tällaista tarvisi kokea.
 
Mua ottaa päähän kun olin laittanu pyykkikoneeseen vahingossa kertakäyttösen liivinsuojan. Sehän tietty hajos siä pesussa ja kaikki vaatteet täynnä valkosta putua.
 
Mä olin vetää itteltä mehut kans pois heinä elo syys aikana. Piti tehä kaikki miehen työt kotona. Ja se sit juoksutti muo ihan kiusaks asti. Oon niin loman tarpees.mut ei lomalle voi kuin vaa vilkuttaa takas.. kaik ylimääräinen raha meni autoon. 2tonnia korjauksiin eikä auto vieläkään kunnossa. Että ottaa päähän, osa laskuist rästissä pahasti. No nyt on saanu soitella laskuttajille et ei pysty maksaa vähään aikaan mitään.
Synnytyksen jälkee alko menkkakivut olee ihan krampin tapasii. Sattuu iha hirveesti.
Lapsille ilmesty ihme durasel efekti. Kokoajan hirvee häslinki päällä. Sitte mun pitää hoitaa äidin asioita,talon myymiset vuokralaiset ym.

Voin vaa sanoo et oon LOPPU.

Nyt vissii masennuksen alku meneillään kun ruoka ei maistu ja imettääkin pitäis. Jasmin ei halua/osaa juua pullosta eikä nokkamukista.kuukaudes tippu yli 3kiloo paino. Ihan kun löysä nahka vaa roikkus masussa.


ENKÄ MÄ SAAA UNTA. ..

ehkä tää tästä viel tilanne rauhottuis. Puol vuotta sitte ei olis aatellu yhtää et tämmöinen olis tilanne.


♡ISOT MURHEET PIENELLÄ IHMISELLÄ♡
 
Voi Nane, paljon voimia. Pienemmästäkin taakasta masentuu. Oot kyllä ollut supernainen vähän liian pitkään kaikkien lasten ja muiden hommien kanssa. Kaipaisit vähän hemmottelua ja hermolepoa. Sun tarvis päästä edes tänne välillä keventämään taakkaa. Miehellesi terkkuja, että on sen vuoro pitää susta huolta, että jaksat. :smug:
 
Oma kenkutus: Lilliputilla veriripulia mun antibioottien takia. Lisäksi hampaiden takia heräillään turhan usein äidin makuun. Onneks on sentään olemassa ihania lastenlääkäreitä.
 
Kiitti tasse. Joo ei kyl pitkään jaksa olla super.
Saa nähä perjantaina jatkuuko miehen sairasloma.
Mä niin ootan et vuosi vaihtuis ja onni kääntyis. Jasminin vatsapöpö ollu kyl sotkuisaa. Matot oksennuksessa. Oli tyttö kyl ite ihmeissään et mikäs juttu tää on kun ruoka tulee ulos noin ja maito. Eikun matto pyykille ehkä ne kuivuis viel.
 
Mä lähdin vauvan kanssa kävellen räntäsateessa pikaseen käymään kaupassa. Noh, latasin korin täyteen roinaa ja suuntasin kassalle. Voi pimpula, eihän mulla ollu rahapussia mukana! Kyllä kyrpi palautella ostoksia takas hyllyyn ja mennä nälkäisenä kotiin. Onneks ehdittiin juuri ennen sulkemisaikaa takaisin.
 
Ottaako muita päähän kun tonne ilmoituksiin (jonne tulee imoitus jos joku on tykänyt tai sympatiseerannut viestejäsi) on ruvennut tulemaan moderaattoreilta, vai ketälie ovatkaan, vastaustenkerjäysviestejä. Onkohan vau.fiillä jutunaiheet niin vähissä, että täytyy kyhätä jutunjuurta keskustelujen vastauksista. Niitähän on toki jo ollutkin, mutta ehkä tarvitaan enemmän, ettei samojen juttujen tarvi kiertää montaa kertaa vuodessa mukamas uututena etusivulla.
Ärrrsyttääää!
 
Mua ärsyttää ihan tosi paljon nyt kun neiti on 1-v, mummit ja papat ja jotkut tätit koko ajan joko on saanu maista karkki, jäätelö ja ym. muuta makeeta
:angry1 tosi ärsyttävä. Sit ku ollaan miehenkaa ettei makeeta ennem kun on 2 tai 3-v niin kaikki kauhistelee. Aaagrhhhh
 
Takaisin
Top