S Sanni77 Silmät suurina ihmettelijä 10 maalis 2014 #1 Onko muilla samaa havaittavissa, että masuasukki potkii kovasti sen jälkeen kun on syönyt? Taitaa olla innoissaan ruuasta vai tilan puutekko tulee?
Onko muilla samaa havaittavissa, että masuasukki potkii kovasti sen jälkeen kun on syönyt? Taitaa olla innoissaan ruuasta vai tilan puutekko tulee?
Muruska Kommentoinnin ninja Toukokuunmammat 2014 10 maalis 2014 #2 Mulla aivan sama. Syönnin jälkeen potkii erityisen kovasti. Saa energiaa+tilan puutos?
Nipsumuki Tietävä tietäjä Toukokuunmammat 2014 10 maalis 2014 #5 Se on mahassa mukana kulkeva verensokerimittari Kun sokrut nousee niin ipana saa virtaa potkia. Huomaa jos on pidempi tauko syömisessä niin sitä innokkaammin ateriaan reagoidaan.
Se on mahassa mukana kulkeva verensokerimittari Kun sokrut nousee niin ipana saa virtaa potkia. Huomaa jos on pidempi tauko syömisessä niin sitä innokkaammin ateriaan reagoidaan.
Ameeba Seurustelun sensei Huhtikuunmammat 2014 Toukokuunmammat 2014 Lokakuunmammat 2015 10 maalis 2014 #6 Tytisee ja jytisee niin pal kauhjast! < Tällainen olo ruokailujen jälkeen vatsassa.
röppö Asioista perillä oleva Toukokuunmammat 2014 10 maalis 2014 #7 Mulla liikkuu vauva enempi sillon kun mun ruokailusta on aikaa ja vauvallakin alkaa olla nälkä. Sit se rauhottuu, kun ravinnot alkaa kulkeutua sinne asti.
Mulla liikkuu vauva enempi sillon kun mun ruokailusta on aikaa ja vauvallakin alkaa olla nälkä. Sit se rauhottuu, kun ravinnot alkaa kulkeutua sinne asti.
I Iiii-saaa Sanavalmis juttuseppä 11 maalis 2014 #8 Esikoinen meni aina vilkkaaksi ruoasta, tää vaan chillaa silloinkin :D Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
Esikoinen meni aina vilkkaaksi ruoasta, tää vaan chillaa silloinkin :D Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
I Iiii-saaa Sanavalmis juttuseppä 11 maalis 2014 #9 Tällä hetkellä pönkääminen menossa, eli tunkee peppuaan tuolta oikealta mun kylkeen :') Ihana, mutta tuo asento tekee mulle suppareita! Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
Tällä hetkellä pönkääminen menossa, eli tunkee peppuaan tuolta oikealta mun kylkeen :') Ihana, mutta tuo asento tekee mulle suppareita! Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
Tuhinamurmeli Tietävä tietäjä Toukokuunmammat 2014 11 maalis 2014 #10 Amarillon ruuat tais vedota pikkuseen ku alko heti riehuu ku aloin syömään. Ihan on äitiinsä tullut. Aktiivinen heti ku saa hyvää ruokaa
Amarillon ruuat tais vedota pikkuseen ku alko heti riehuu ku aloin syömään. Ihan on äitiinsä tullut. Aktiivinen heti ku saa hyvää ruokaa
I Iiii-saaa Sanavalmis juttuseppä 11 maalis 2014 #11 Tulinen ruoka sai esikoisen tulemaan erityisen vilkkaaksi Sen muistan, ja vielä himoitsin tulista siinä loppuvaiheessa! Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
Tulinen ruoka sai esikoisen tulemaan erityisen vilkkaaksi Sen muistan, ja vielä himoitsin tulista siinä loppuvaiheessa! Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app