Positiivisuus-ketju

Rennosta ja hauskasta tee-hetkestä äitini kanssa sekä siitä, että viikonloppuvapaa alkoi juuri :dance008.
 
Olen positiivisesti yllättynyt tuosta minun perussuomalaisesta metsästäjämiehestäni... Hänen yleinen mielipiteensä on, että on ne naisten työt ja miesten työt, mutta nyt minun tilanteeni ollessa mikä on, on hoitanut niin lasta kuin kotia. Käynyt ruokakaupassa ja tuonut mitä pyydän. Kantaa kotona puut valmiiksi ja huolehtii, että minulla on kaikki hyvin ennen kuin lähtee itse. Viikonloppuna kävi metillä ja jo lauantaina huolehti, että minun äiti tuli mulle tänne seuraksi ja pitämään neidille seuraa. :) Rakastun aina uudelleen. :Heartred
 
Eilen töissä, tänään vapaa. Yleensä vapaallakin herään tosi aikaisin, mutta nyt oli ihan mahtavaa, kun kerrankin unta piisasi puoli ysiin saakka :cool05.
 
Tänään 23+0. Takana useampi viikko supistelua ja keskosesikoisen vuoksi pelko ennenaikaisuudesta läsnä joka päivä. Olen kiitollinen jokaisesta päivästä, jonka vauva viettää kohdun suojissa :Heartred
 
Olin illalla kaverin kanssa ulkona. Tulin aika myöhään kotiin. Täällä odotti hymyilevä puoliso :Heartred, joka oli aidosti iloinen siitä, että minulla oli ollut kiva ilta. Eilisen jälkeen oli kiva herätä tähän aamuun: mieli on iloinen ja tyytyväinen.
 
Takaisin
Top