Positiivisten raskaustestien markkinat

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Ensimmäinen reagtio oli että mitä ihmettä, kun kurkkasin etusivulle ja näin tämän artikkelin. Kun olin lukenut artikkelin olin vielä enemmän Mitä ihmettä?? o.O mielellä. Eli positiivisia raskaustestejä myydään ainakin Amerikoissa ja jotkut vielä ostaa niitä pilaillakseen, huijatakseen ja jotta voi pyytää rahaa "aborttia varten".

Mielestäni tuollaisella asialla pilailu on aika julmaa. Ja rahan huijaaminen suorastaan törkeää. Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?

No Craigslistillä myydään melkein mitä tahansa, pussitetusta kakasta leikattuihin varpaankynsiin ja käytettyyn vessapaperiin. Nämä ovat aivan pienen marginaaliväen toimintaa, ja vaikka joku laittaisin myynti-ilmoituksen Craigslistille, ei se tarkoita sitä, että kukaan sitä ostaisi, tai maksaisi pyydettyä hintaa. Monet ilmoitukset Craiglistillä on tehty vain vitsillä.

En ehkä kutsuisi tätä miksikään trendiksi, vaikka asiaa suurentelemalla varmasti saakin hyvin klikkauksia vetäviä otsikoita ja artikkeleita.

Olen huomannut saman ilmiön Ebayssa. Käytettyjä, positiivisia raskaustestejä ja kerran näin virtsaa myytävänä. Julmaa minusta valehdella raskaudesta.

Ihan uskomatonta toimintaa! Mut jenkit on kyl niin pimeitä... Ebayssä mullekin tullut vastaan näitä positiivisia testejä. Kai niillä sit sais jonkun mielestä tehtyä "hauskan" pilan...

Takaisin