Positiivista päivässä?

Däumeline

Kommentoinnin ninja
Elokuiset 2024
..Muutakin kuin raskaustesti siis :Face With Tears Of Joy:

Mistä olet tänään onnellinen/kiitollinen/jne.?
 
Mä olen tänään onnellinen siitä et saan vielä syötyä nugetteja :rolling: Edellisessä raskaudessa mun suurin ällötys oli nugetit, mulla meni pitkään raskauden jälkeenkin ennen kuin pystyin syömään nugetteja.
 
Muokattu viimeksi:
Esikoinen ei herännyt yöllä kertaakaan! ja se tunne, kun tiedän, että mun puoliso hoitaa yöt kumminkin, että se ei ole minä joka nousee sitä katsomaan :folded:
 
Kiitollinen meidän ihanasta kodista. Ostettiin 1,5v sitten mun unelmien talo missä todellakin olen viihtynyt. Tuntuu ihanalta ajatella, et tällä mä mahdollisesti viihdyn mummiksi asti ja tässä talossa mun lapset tulee saamaan lapsuutensa ja kaikki rakkaat muistonsa.
 
Kiitollinen meidän ihanasta kodista. Ostettiin 1,5v sitten mun unelmien talo missä todellakin olen viihtynyt. Tuntuu ihanalta ajatella, et tällä mä mahdollisesti viihdyn mummiksi asti ja tässä talossa mun lapset tulee saamaan lapsuutensa ja kaikki rakkaat muistonsa.
Tästä tuli ittelle myös nii hyvä mieli 🥰

Mä oon kiitollinen tänään kivasta illasta kaverin kanssa ja siitä, että Wolt on luotu nälkäsen apuun 😆
 
Oon kiitollinen siitä, että kun mulle viime yönä iski oletettavasti noro (toivottavasti, eikä näin rajua raskauspahoinvointia) lapsi sopivasti lähti mummilaan yökylään! Kiitollinen mun vanhemmista . 1vee Haki kuomansa itse telineestä ja veti jalkaan, juoksi mummin syliin ja vilkutti äidille. Helppo lähettää pikkuinen hoitoon kun lähtee niin mielissään ja innoissaan mummilaan. 🥰

Ja minä saan oksentaa IHAN RAUHASSA ilman velvollisuuksia! Maata sohvalla ja kierähtää ämpärille ja taas takas sohvalle. Tästä on aikaa, nimittäin tänä vuonna on sairasteltu paljon mut se on tehty aina yhdessä taaperon kanssa joka ei anna sekunninkaan hetkeä vaan levätä. Tämä tuntuu luksukselta! 😅
 
Takaisin
Top