Positiiviset testit

Hormonithan nousee eri ihmisillä eri tavalla. Ja onks toi otettu aamun ekasta pissasta.
Mä oon saanu iltapäivällä paljon vahvemman viivan kuin aamulla. Laitoin siitä kuvankin tähän ketjuun.
Toi on tehty nyt alkuillasta. En yhtään muista miten esikoisesta lähti testi tummenemaan :/
 
TällainenView attachment 89078 tänään, 4+2. Mun mielestä aika haalea :sad001
Tää on vissiin rfsu?
Mun testi siin sun testin yläpuolella on rv4+1. Mä saan aina pregcheckillä vahvemman viivan ku rfsu:n testillä, itseasiassa saisin todennäköisesti vielä rfsu:lla negan vaikka pc on ihan selkeä plussa jo. Uskoisin siis sun testin olevan "ihan oikean" vahva ja kaiken olevan ok :)
 
Tää on vissiin rfsu?
Mun testi siin sun testin yläpuolella on rv4+1. Mä saan aina pregcheckillä vahvemman viivan ku rfsu:n testillä, itseasiassa saisin todennäköisesti vielä rfsu:lla negan vaikka pc on ihan selkeä plussa jo. Uskoisin siis sun testin olevan "ihan oikean" vahva ja kaiken olevan ok :)
Joo, tää on rfsu. Toivotaan, että johtuis siitä!
 
Mä sain cb:n digistä ja apteekin omasta selkeät plussat. kuitenkin rfsu:n testit kahtena seuraavana päivänä negatiiviset.. Pitää varmaan mennä ostelemaan vielä lisää testejä.
 
Mä sain cb:n digistä ja apteekin omasta selkeät plussat. kuitenkin rfsu:n testit kahtena seuraavana päivänä negatiiviset.. Pitää varmaan mennä ostelemaan vielä lisää testejä.

Osta pregcheck liuskoja, ne on must luotettavampia ku rfsu.
 
Mä sain cb:n digistä ja apteekin omasta selkeät plussat. kuitenkin rfsu:n testit kahtena seuraavana päivänä negatiiviset.. Pitää varmaan mennä ostelemaan vielä lisää testejä.
No onpas erikoinen juttu. Ehkä kannattaa testata toisella merkillä.
 
Jep. Mulla on kyllä taustaa näistä vääristä positiivisista. Mulla tuossa alkuvuodesta 5 eri testiä antoi positiivisen, kun taas verikokeet oli kaksi kertaa negatiiviset. Neuvolassa mietittiin, että saattaisi olla kemiallinen, mutta menkat alkoi vasta kahden kuukauden päästä tästäo_O
Toivotaan, että tällä kertaa olis ihan oikeasta syystä positiivinen.
 
Varovaisesti kirjottelen tänne, koska pelottaa että pysyykö tämä matkassa. Tässä ylempi ke tehty testi dpo 11 ja alempi tänään dpo 13, eli tummuu
 

Liitteet

  • IMG_20200515_175016.jpg
    IMG_20200515_175016.jpg
    12.7 KB · Katsottu: 27
Testailen nyt joka toinen päivä, vaikka mieli tekisi testata joka päivä kun on saanu sen plussan. En jaksa uskoa että tämä menisi maaliin asti :sad001 Nyt olis rv 4+1 ja testi näyttää tältä. Menkkojen pitäisi alkaa vasta huomenna.
 

Liitteet

  • 20200517_075657.jpg
    20200517_075657.jpg
    5.3 KB · Katsottu: 25
Ylemmät otettu perjantaina rv 4+2 ja alin tänään rv 4+4 :Heartred
 

Liitteet

  • 5A2A32B8-DD43-4DEF-91AF-35F896331961.jpeg
    5A2A32B8-DD43-4DEF-91AF-35F896331961.jpeg
    22.8 KB · Katsottu: 25
  • 429BEA16-A883-453D-AF1D-14F063AD30FC.jpeg
    429BEA16-A883-453D-AF1D-14F063AD30FC.jpeg
    18.8 KB · Katsottu: 25
Testailen nyt joka toinen päivä, vaikka mieli tekisi testata joka päivä kun on saanu sen plussan. En jaksa uskoa että tämä menisi maaliin asti :sad001 Nyt olis rv 4+1 ja testi näyttää tältä. Menkkojen pitäisi alkaa vasta huomenna.

Onko nää rfsu? Tuntuu että nää antaa monilla paljon heikompia viivoja ku muut testit. Kannattaa kokeilla vaikka pregcheckin liuskoilla :) Ja toiseksee mullaki oli alussa niin ettei kauheen nopeesti tummunu viivat ja näytti jopa et muutamana päivänä pysy samanlaisena. Lähti sit kuitenki lopulta hyvin tummuu ja verikokeissaki näky normaali nousu. Tuskin on mitää huolta sulla, varsinki jos menkat ei oo ees vielä myöhässä :happy:
 
Onko nää rfsu? Tuntuu että nää antaa monilla paljon heikompia viivoja ku muut testit. Kannattaa kokeilla vaikka pregcheckin liuskoilla :) Ja toiseksee mullaki oli alussa niin ettei kauheen nopeesti tummunu viivat ja näytti jopa et muutamana päivänä pysy samanlaisena. Lähti sit kuitenki lopulta hyvin tummuu ja verikokeissaki näky normaali nousu. Tuskin on mitää huolta sulla, varsinki jos menkat ei oo ees vielä myöhässä :happy:

Joo on rfsu, kuulin että nämä on herkkiä ja sain plussan dpo11 jo. Ajattelin kokeilla just pc testejä seuraavaksi. Muutenkin iltatestit on antanu vahvempaa viivaa kun aamulla tehty. Viime kuun km aiheuttaa tätä pelkoa että ne menkat vielä alkaisikin, mutta ensi viikolla tietää paremmin.
 
Takaisin
Top