Positiivinen vai pelkkä haamu?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja piipauu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
voi apua ku oon ollu aktiivinen! ei sielä mitään erikoista, lippujalappuja kilo kaupalla, ei se sitte mitää erikoista. sano et lääkäri saa nyt tarkistaa sen että onko tuola masussa joku, ei neuvolassa tehny mitään tarkistustestiä.. jännittäää!

tänää tein taas jälleen testin ja haalea punainen viiva sieltä tuli jälleen. onkohan tässä syytä jo uskoa että kyllä sieltä vauva tulee? :D

onko se kumminki jo tummempi kun tuo mikä tossa kuvassa on? kuinka paljon sulla on menkat nyt myöhässä? mulla on noiden kahden muksut aikaan tullu jo viikon päästä siitä kun menkat olis pitäny alkaa niin ihan tummat viivat. ton 3 aikaan joka valitettavasti meni kesken niin tuli vaan hailuja viivoja. voihan se toki olla että sulla hormoonia erittyy niin hitaasti :)

Olemme yrittäneet puolison kanssa nyt n.10kk raskautta.Ensimmäistä kertaa sain tälläisen...onko tuo haamulainen vai jotain aivan muuta turhaa :(

Liitteet

• 2015-01-07 15.22.42.jpg
    2015-01-07 15.22.42.jpg
    331.4 KB · Katsottu: 224
En tiiä näkyykö tää kuva, mutta kumpi tämä on?!! Help!:)

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    502.4 KB · Katsottu: 214
Tähänkin kommentoin, että kyfin testi nega.
Ylemmästä kuvasta näkee hyvin mihin kohtaan testiviiva tulee.
Siinäkin on muovin kohdalla punainen alue, toisinsanoen "kolmaskin viiva".

Eli aiemmassa kuvassa nään haamun, alemmassa nega.

Hääh. Mun mielestä kyfin testi on positiivinen ja taas Babyluvin testi joko nega tai aivan todella aavistuksellinen haamu. Kummassakin tapauksessa tekisin testin myöhemmin uudemman kerran.

Mun mielestä kyfin testi on nega (kuten jo tuonne toiseen ketjuun kommentoin) ja Babyluvin testissä on hentoinen plussa, josta onnittelut!

Takaisin