Positiivinen vai pelkkä haamu?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja piipauu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

piipauu

Silmät suurina ihmettelijä
Hei! Ollaan miehen kans yritetty jo hyvä tovi saada vauvaa alulle. Nyt on kolmena kertana näyttäny raskaustesti tältä:
Onko tuo nyt pelkkä haamu vai jo plussa..? Aaaapuaa.

kyllä sulla hormonia erittyy pissaan, mut vielä aika vähän :)
Mitkä kiertopäivät sulla on ku oot testin tehny? ja mitkä olis raskausviikot?
Tee testi parin päivän päästä uudestaan, suosittelen apteekin omaa raskaustestiä, tai sitte clear bluen digitaalista, sen kanssa ei ainakaan tarvi miettiä onko haamu :)

kyllä tuo hailu plussa on :) mä tein viimeksi plussan joka näytti tuolta ja oli noin viikko ennenkun menkkojen olis pitäny alkaa :) toivottavasti viiva tummuu :)

menkat tähän kaks vikkoa myöhässä, mutta en voi olla varma koska kierto tosi epäsäännöllinen.. jos en muista väärin viime menkkojen alkua nii 22.11 et kyllä nyt olis reippaasti jo 6+.

mä varastin neuvolaan ajan varmuuden vuoksi ku mulla on pcos taustalla nii pääsen veritestiin :)

joo en todellakaa varastanu aikaa neuvolaan vaan ihan varasin... :-D ens ma sen neuvolassa näkee että mikä meininki!

Meillä oli aika hailu viiva nelisen päivää sen jälkeen kun kuukautiset periaatteessa olisi pitänyt alkaa. Neljän päivän päästä siitä testi uusittiin samanlaisella ja clearbluen digitaalisella: näytti vähän tummempaa viivaa ja digillä lähes heti tuli teksti pregnant ja teksti 2-3 weeks. 6+0 alkoi rusehtava vuoto. 6+4 Vuoto muuttui punaisemmaksi ja illalla alkoi kovat kivut. Ja valitettavasti raskaus oli keskeytynyt. :/ Lääkäri ultrasi 6+5? ja tyhjältä näytti. Sanoi, että on mahdollista että oli tuulimuna tai että alkio ei edes paljon ehtinyt kehittymään. En tarvinnut tyhjentäviä kun sanoi, että kyllä tämä nyt on ollut jo hyvän tovin tyhjä.. En halua maalailla teille piruja seinille, mutta näin meillä. Jäin vain miettimään, että kun hcg oli mulla tosi alhainen sinä päivänä kun ultrattiin, että liittyykö se jotenkin siihen että ne viivat ei olleet kovin vahvoja? Tiedä häntä, mutta toivon, että teillä se viivan hailakkuus johtuu hyvin varhaisesta raskaudesta ja toivottavasti se siitä vahvistuu :) Täällä peukutetaan teille! :)

Omien laskujen mukaan nyt 6+5 .. joko mun viikot ei pidä paikkaansa tai tuolla masussa ei tapahdu sitten sen kummempia ja on menossa kesken.. Oon varautunu ja pelkäänki oikeestaan kaikkea mahdollista, mulla on pcos joten tuntuu epätodelliselta että nyt voisi tulla vauva. Tosin oon tehnyt nyt kolme noita testejä, ja kaikki näytti tuollaista hailakkaa..

Plussalta näyttää. Oottele vielä pari päivää, ja testaa uudelleen. Mulla alkoi tämä raskaus tuollaisilla haamuviivatesteillä. Nyt ollaan jo ihan hyvällä puolella. 

mutta voiko olla noin hailu viiva jos viikkoja olis jo yli kuus ja masussa todella kasvais joku ilman että on menossa kesken ? :/

toisilla hormonia erittyy virtsaan vähemmän ku toisilla ja pitoisuudet kasvaa hitaampaa, veritesti luotettavampi, joten odottele siihen asti :) ja tosiaan jos sulla kierrot heittelee niin voihan olla että raskausviikot on pienemmät... :)

niin sulla on voinu olla ovis myöhemmin kuin normaalisti olis ollu.. valitettavasti mullakin meni se raskaus kesken rv 5+6 enkä saanu r-testiin tummaa viivaa ollenkaan mutta mun sisko sano sillon mulle ettei kaikilla välttämättä alussa edes näytä tummaa (sillä 5 lasta ja kaikissa testi ollu hailu) veikkaan että sulla vaan on ovis ollu myöhemmin :) tuu ilmottelee kuinka käy :)

Odottele muutama päivä rauhassa, ja käy apteekista hakemassa clearbluen raskaustesti. Ne on herkkiä ja luotettavia. :)
Tsemppiä kovasti sinne! :)

Oon yrittäny tsempata itteäni, että ei se välttämättä haalistukkaan kun on serkut saanu lapsia vaikka on hailu viiva , niinku minä oon myös nyt 20 vuotias haamulapsi :-D

Kiitos kannustuksista, tuun kertomaan kyllä! :)

hyvänen aika ku ihminen ei osaa kirjottaa. siis oon yrittäny tsempata itteäni ettei se välttämättä tummukkaan. :D

Tekis mieli jon kysellä että No??! :D Mut jos tääkin täällä malttais ;) Kun ei oo omalla kohdalla ajankohtaista tikuttelu niin pitää tulla muiden omia jännittämään :)

Niin kauan kuin menkat pysyy poissa on toivoa :)

Oliskos lääkärikäynnistä apua? Seerumista tehty testi on luotettavampi ja varsinkin jos se tehdään kaksi kertaa muutaman päivän jälkeen, jolloin näkyy nouseeko raskaushormonin määrä. Vieläkin parempi varmistus olisi varhaisultra.

Takaisin