Posi testi keskenmenon jälkeen

Minya~

Vauhtiin päässyt keskustelija
Marraskuiset 2024
Heippa, sain keskenmenon varhain n 3viikkoa sitten. Silloin hcg pitoisuus oli labran mukaan 44, eli tosi matala.
Nyt kuitenkin tullut outoja oireita ja ajattelin ihan huvinvuoksi tehdä testin (perus testi, ei varhainen) pregcheck, ja siihen muodostui kaksi viivaa, toinen tosin heikonlainen. Mulla oli myös viikko sitten outo kipuilu alavatsassa ja hyvin niukka vuoto, jotka kesti ehkä 10min, ja loppuivat seinään(km vuoto loppui jo myös silloin n 3vkoa sitten. Yksi yhdyntä tässä ollut ja mietin että eikai nyt ole mahdollista että siitä raskauduin??
Eli kysymys, jos hcg ollut noin matala jo 3vkoa sitten, voisiko kuitenkin näkyä 20herkässä testissä vieläkin haaleena positiivisena?
Vauva on toivottu ja km oli surullinen menetys.. mulla on hcg kontrolli kyllä tulossa että siitähän se selviää mutta kunhan pohdin vain ..
 
Otan osaa suruun!

Onhan uusi raskaus tietysti mahdollista, nimimerkki itse sain alkuni heti keskenmenon jälkeen. Tai sitten hcg laskee hitaasti. Vaikea tosiaan sanoa mutta onneksi sinulla on kontrolli!
 
En osaa sanoa noihin raskaus testeihin mitään mutta mä tein plussan 5vk kesken menosta joka jouduttiin lääkkeillä tekemään että kyllähän se raskaus mahdollinen on.
 
Takaisin
Top