Pop kuorihaalari kokemuksia?

Pingviiniemo

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuiset 2021
Helmikuiset 2026
Hei! Ostin meidän neidille ensisyksyksi pop kuorihaalarin irroitettavalla fleecellä. Millaisia kokemuksia teillä muilla on niistä ja onko kovin kittania? Hän kasvaa pitkänä joten otin suosiolla ison koon. Onnistuuko lahkeiden kääriminen? Name it haalari 104 kinnaa pahasti jo haaroista ja kun vertasin popin haaramittoja name ittiin netistä, niin 110 vastaisi name it 104 haaraosaa.

Meillä on ollut lapsilla useampi Popin kuorihaalari, osa vuorellisia. Mun mielestä vuori syö hieman haalarin tilavuutta, joten ehkä vähän naftimpi käytössä kuin vuoreton. Ajattelisin että lahkeiden kääriminen ei ehkä oikein kannata, koska vuori tulee sitten näkyviin ja saattaa kastua 🤔 Toki kuivalla kelillä eri asia. Ja sisäänpäin käännettynä toki ei pelkoa vuoren kastumisesta.

Meillä on esikoisella vuoreton kuorihaalari ja siinä on vyötäröllä kiristysmahdollisuus, jolla saa hyvin istuvuutta säädettyä. En tosin tiiä, onko vuorellisissa isommissa ko'oissa tätä mahdollisuutta? Ainakaan nuoremman haalarissa ei ole (hänellä koko 92 nyt tulossa käyttöön).

Hyviä kokemuksia on kyllä kaikin puolin ko. haalareista, hyvin pitävät vettä vaikka lapsi uisi vesilätäköissä 😄

Ihan huippuhyvä ovat! Mielestäni vastaa kokoa suht hyvin. Mun tytöllä nyt 86-koossa tuo ja on vielä hieman reilu, käyttää muuten kokoa 80.

Meillä on ollut lapsilla useampi Popin kuorihaalari, osa vuorellisia. Mun mielestä vuori syö hieman haalarin tilavuutta, joten ehkä vähän naftimpi käytössä kuin vuoreton. Ajattelisin että lahkeiden kääriminen ei ehkä oikein kannata, koska vuori tulee sitten näkyviin ja saattaa kastua 🤔 Toki kuivalla kelillä eri asia. Ja sisäänpäin käännettynä toki ei pelkoa vuoren kastumisesta.

Meillä on esikoisella vuoreton kuorihaalari ja siinä on vyötäröllä kiristysmahdollisuus, jolla saa hyvin istuvuutta säädettyä. En tosin tiiä, onko vuorellisissa isommissa ko'oissa tätä mahdollisuutta? Ainakaan nuoremman haalarissa ei ole (hänellä koko 92 nyt tulossa käyttöön).

Hyviä kokemuksia on kyllä kaikin puolin ko. haalareista, hyvin pitävät vettä vaikka lapsi uisi vesilätäköissä 😄
Ihan huippuhyvä ovat! Mielestäni vastaa kokoa suht hyvin. Mun tytöllä nyt 86-koossa tuo ja on vielä hieman reilu, käyttää muuten kokoa 80.
Hei! Luuletteko, että max106cm syksyn alussa pitkälle neidille riittäisi 110 koko syksyksi?

Hei! Luuletteko, että max106cm syksyn alussa pitkälle neidille riittäisi 110 koko syksyksi?

Kyllä mä luulisin, toki varmaan riippuu mittasuhteista ym. Meidän tyttö on siis nyt noin 82cm ja hänellä tuo 86-kokoinen, ja vähän on vielä lahkeissa ”kasvunvaraa” eli menee varmaan kesään asti heittämällä, ja hän on ennemmin pitkäjalkainen kuin pitkäselkäinen.

Täällä on ollut molemmilla lapsilla ulkovaatteina melkein pelkästään PoPin kuorihaalareita ja muita kuorivaatteit, sekä vuorilla että ilman. Tykkään niistä tosi paljon, kun hengittävät. Mun mielestäni koot ovat olleet reiluja, mutta ehkä yleensä ulkovaatteet ovat, joten minäkin luulen, että tuo koko riittää syksyllä.

Sanoisin kans, että riippuu täysin mittasuhteista. Meillä poika on nyt 100 cm, hänellä käytössä oli 110 jo viime syksynä. 104-koossa ei olisi riittänyt viime syksynä niska-haaramitta. Mut hän onkin selkeästi pitkäselkäinen. Voin mallailla, miten tuo nyt asettuu 😊

Sanoisin kans, että riippuu täysin mittasuhteista. Meillä poika on nyt 100 cm, hänellä käytössä oli 110 jo viime syksynä. 104-koossa ei olisi riittänyt viime syksynä niska-haaramitta. Mut hän onkin selkeästi pitkäselkäinen. Voin mallailla, miten tuo nyt asettuu 😊
Hei joo kiitos! Kerro ihmeessä miten asettuu! 😍
Tilasin sekä 110 että 116 kun popin myymälät on niin kaukana kotoa. Palautan sit toisen joka on epäsopivampi. Meillä myös niska-haara väli ongelmana pitkän selän vuoksi.

Jos joku tarvii kokemuksia noista haalareiden kokohommista, niin testasin 110 kokoa meidän 103cm pitkälle lapselle ja se oli oikein sopiva. Puntit jäivät vain vähän pussille. Koko 116 voisi olla jo syksyllä ajankohtainen, sillä popissa niska haara ei ole mitenkään reilu. Toki sinne ei tarvi välikerroksia niin siksi varmaan ei ole reilu. 🙂

Takaisin