Etusivu
Foorumi
Foorumi
Pikalinkit
Etsi foorumilta
Uudet viestit
Käyttäjät
Käyttäjät
Pikalinkit
Merkittäviä käyttäjiä
Paikalla olevat käyttäjät
Viimeisin toiminta foorumilla
Uusimmat profiiliviestit
Top 100
Kirjaudu sisään tai liity
Menu
Etsi
Etsi vain otsikoita
Viestin kirjoittaja:
Erota nimet pilkulla.
Uudempi kuin:
Search this thread only
Search this forum only
Näytä tulokset ketjuina
Useful Searches
Viimeisimmät ketjut
More...
Vau Foorumi
Etusivu
Foorumi
>
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
>
Synnytys
>
Ponnistusvaiheen kesto
>
Etkö ole vielä jäsen? Liity foorumille nyt! Liittyminen on ilmaista ja vie vain 1 minuutin!
Dismiss Notice
Kirjaudu sisään
tai
liity jäseneksi nyt
Vastaa ketjuun
Vaihda nimimerkki!
|
Näin pääset alkuun/apua!
|
Top 100
Väliaikainen nimimerkkisi:
Varmennus:
Please enable JavaScript to continue.
Lataa...
Viesti:
<p>[QUOTE="Jenn_u, post: 475081, member: 7330"][html]Tuli kyyneleet t&auml;&auml;ll&auml;kin silm&auml;&auml;n kun tei&auml;n tarinan luin :( osaanottoni enkelivauvan puolesta &lt;3 <br /></p><p><br /></p><p>Mulla kesti ponnistusvaihe 1h 42min joka oli aivan liikaa! voin vaan kuvitella 3 tuntisen ponnistusvaiheen! :/<br /></p><p>mun synnytys k&auml;ynnistettiin my&ouml;s ja eteni aluksi niin kun pitikin&nbsp; mutta kun olin t&auml;ysin auki en tuntenut ollenkaan ponnistustarvetta mik&auml; teki ponnistamisesta todella vaikeeta.Meill&auml; oli loppu vaiheessa l&auml;&auml;k&auml;ri my&ouml;s mukana ja h&auml;t&auml;sektioon oltiin l&auml;h&ouml;ss&auml;, mutta kun l&auml;&auml;k&auml;ri sanoi ett&auml; yksi ponnistus aikaa saada vauva ulos tai sitten leikkaus niin jotenki sain ponnistettua viel&auml; neidin ulos vaikka voimia ei en&auml;&auml; ollut.. <br /></p><p>mei&auml;n vauva autettiin maailmaan rankasti imukupilla jonka ansiosta pieni tuli maailmaan s&auml;ik&auml;ht&auml;neen&auml;,p&auml;&auml; hurjan n&auml;k&ouml;isen&auml; eik&auml; p&auml;&auml;st&auml;nyt &auml;&auml;nt&auml;k&auml;&auml;n, mutta alku shokin j&auml;lkeen vauva virkosi ja kaikki oli hyvin. &lt;3<br /></p><p><br /></p><p>my&ouml;s min&auml; suosittelen asian eteenp&auml;in viemist&auml; koska tuo kuulostaa vakavalta hoitovirheelt&auml;.<br /></p><p>Voimia uuteen synnytykseen, luulisi ett&auml; saat sektion jos et tahdo alakautta en&auml;&auml; yritt&auml;&auml;, sen verran painava syy.<br />[/html][/QUOTE]</p><p><br /></p>
[QUOTE="Jenn_u, post: 475081, member: 7330"][html]Tuli kyyneleet täälläkin silmään kun teiän tarinan luin :( osaanottoni enkelivauvan puolesta <3 <br /> <br /> Mulla kesti ponnistusvaihe 1h 42min joka oli aivan liikaa! voin vaan kuvitella 3 tuntisen ponnistusvaiheen! :/<br /> mun synnytys käynnistettiin myös ja eteni aluksi niin kun pitikin mutta kun olin täysin auki en tuntenut ollenkaan ponnistustarvetta mikä teki ponnistamisesta todella vaikeeta.Meillä oli loppu vaiheessa lääkäri myös mukana ja hätäsektioon oltiin lähössä, mutta kun lääkäri sanoi että yksi ponnistus aikaa saada vauva ulos tai sitten leikkaus niin jotenki sain ponnistettua vielä neidin ulos vaikka voimia ei enää ollut.. <br /> meiän vauva autettiin maailmaan rankasti imukupilla jonka ansiosta pieni tuli maailmaan säikähtäneenä,pää hurjan näköisenä eikä päästänyt ääntäkään, mutta alku shokin jälkeen vauva virkosi ja kaikki oli hyvin. <3<br /> <br /> myös minä suosittelen asian eteenpäin viemistä koska tuo kuulostaa vakavalta hoitovirheeltä.<br /> Voimia uuteen synnytykseen, luulisi että saat sektion jos et tahdo alakautta enää yrittää, sen verran painava syy.<br />[/html][/QUOTE]
Sähköpostiosoite:
Salasana:
Pysy kirjautuneena
Unohditko salasanasi?
Uusi käyttäjä? Rekisteröidy täällä!
Vau Foorumi
Etusivu
Foorumi
>
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
>
Synnytys