Etusivu
Foorumi
Foorumi
Pikalinkit
Etsi foorumilta
Uudet viestit
Käyttäjät
Käyttäjät
Pikalinkit
Merkittäviä käyttäjiä
Paikalla olevat käyttäjät
Viimeisin toiminta foorumilla
Uusimmat profiiliviestit
Top 100
Kirjaudu sisään tai liity
Menu
Etsi
Etsi vain otsikoita
Viestin kirjoittaja:
Erota nimet pilkulla.
Uudempi kuin:
Search this thread only
Search this forum only
Näytä tulokset ketjuina
Useful Searches
Viimeisimmät ketjut
More...
Vau Foorumi
Etusivu
Foorumi
>
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
>
Synnytys
>
Ponnistusvaiheen kesto
>
Etkö ole vielä jäsen? Liity foorumille nyt! Liittyminen on ilmaista ja vie vain 1 minuutin!
Dismiss Notice
Kirjaudu sisään
tai
liity jäseneksi nyt
Vastaa ketjuun
Vaihda nimimerkki!
|
Näin pääset alkuun/apua!
|
Top 100
Väliaikainen nimimerkkisi:
Varmennus:
Please enable JavaScript to continue.
Lataa...
Viesti:
<p>[QUOTE="Marina87, post: 475069, member: 7527"][html]Eli kyselisin jo synnytt&auml;neilt&auml; ett&auml; kuinka kauan olette ponnistaneet?<br /></p><p><br /></p><p>Olen synnytt&auml;nyt viime kes&auml;n&auml;. Synnytys k&auml;ynnistettiin ja etenikin melko mukavasti mutta miehen ja minun mielest&auml; ponnistin n 3 tuntia. Synnytys kertomukseen on laitettu vain ett&auml; ponnistusvaihe pitkittyi kovasti, muttei tarkkaa kestoa. Tytt&auml;remme menehtyi jokunen tunti syntym&auml;ns&auml; j&auml;lkeen ja nyt kun olen taas raskaana ja synnytys l&auml;henee (kyll&auml;kin vasta kev&auml;ttalvella) niin on asioita tullut mietitty&auml; ja tutkittua oikein urakalla. Pitk&auml;n ponnistusvaiheen seurauksena lapsi saattaa k&auml;rsi&auml; hapenpuutteesta ja n&auml;it&auml; tapauksia l&ouml;ysinkin hyvin paljon. Hieman jopa pelottaa seuraava synnytys: osaanko olla tarpeeksi vaativa ja kontrolloida tarpeeksi jos mielest&auml;ni kaikki ei mene niinkuin pit&auml;isi. Tied&auml;n nyt ett&auml; h&auml;t&auml;sektio olisi ollut mahdollinen varsinkin kun lapsi ei meinannut tulla ulos ja syd&auml;n&auml;&auml;net laskivat. Silti sit&auml; ei tehty ja lapsi menehtyi hengityslaitteesta huolimatta. Inhottavaa kun mieless&auml; py&ouml;rii koko ajan mahdollinen hoitovirhe muttei voi tiet&auml;&auml; varmasti.<br /></p><p><br /></p><p>Elikk&auml; olisi kiva kuulla muiden ponnistuskokemuksia, varsinkin niit&auml; kestoja ja onko vauvalla ollut kaikki hyvin?[/html][/QUOTE]</p><p><br /></p>
[QUOTE="Marina87, post: 475069, member: 7527"][html]Eli kyselisin jo synnyttäneiltä että kuinka kauan olette ponnistaneet?<br /> <br /> Olen synnyttänyt viime kesänä. Synnytys käynnistettiin ja etenikin melko mukavasti mutta miehen ja minun mielestä ponnistin n 3 tuntia. Synnytys kertomukseen on laitettu vain että ponnistusvaihe pitkittyi kovasti, muttei tarkkaa kestoa. Tyttäremme menehtyi jokunen tunti syntymänsä jälkeen ja nyt kun olen taas raskaana ja synnytys lähenee (kylläkin vasta kevättalvella) niin on asioita tullut mietittyä ja tutkittua oikein urakalla. Pitkän ponnistusvaiheen seurauksena lapsi saattaa kärsiä hapenpuutteesta ja näitä tapauksia löysinkin hyvin paljon. Hieman jopa pelottaa seuraava synnytys: osaanko olla tarpeeksi vaativa ja kontrolloida tarpeeksi jos mielestäni kaikki ei mene niinkuin pitäisi. Tiedän nyt että hätäsektio olisi ollut mahdollinen varsinkin kun lapsi ei meinannut tulla ulos ja sydänäänet laskivat. Silti sitä ei tehty ja lapsi menehtyi hengityslaitteesta huolimatta. Inhottavaa kun mielessä pyörii koko ajan mahdollinen hoitovirhe muttei voi tietää varmasti.<br /> <br /> Elikkä olisi kiva kuulla muiden ponnistuskokemuksia, varsinkin niitä kestoja ja onko vauvalla ollut kaikki hyvin?[/html][/QUOTE]
Sähköpostiosoite:
Salasana:
Pysy kirjautuneena
Unohditko salasanasi?
Uusi käyttäjä? Rekisteröidy täällä!
Vau Foorumi
Etusivu
Foorumi
>
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
>
Synnytys