Poltatteko kynttilöitä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä! Tykkään tosi paljon kynttilöistä. Erityisesti tuoksukynttilät on mieleen, enemmikseen tuikkuina. Ulkona olen pitänyt lyhdyissä ajastettavia ledkynttilöitä. Sisälläkin on yhdessä lyhdyssä ledkynttilä, koska lyhty on hyllyssä enkä halua ottaa tulipalon riskiä.

En uskalla. Pelottaa liikaa tulipalon riski. Stressi niin hurja, niin en saa iloa niistä. Mut olis kaunis ja ihana tuoksu niin siksi harmi! Lisäks pitäs käyttää aikaa vegaanisten etsimiseen.

En uskalla. Pelottaa liikaa tulipalon riski. Stressi niin hurja, niin en saa iloa niistä. Mut olis kaunis ja ihana tuoksu niin siksi harmi! Lisäks pitäs käyttää aikaa vegaanisten etsimiseen.
Onkos sulla led-kynttilöitä käytössä? Minä olen ne todennut niin kotosalla kuin töissä sangen köteviksi.

Tuli tässä kynttilöistä mieleen, että miten ( (80-luvulla) uskallettiin eskarissa leikkiä ”Lucia-kulkuetta” ihan oikeilla kynttilöillä. Oikeat kynttilät ja tyttöjen pitkät hiukset olivat aika riskaabeli yhdistelmä. Puhumattakaan ”Lucian” kynttiläkruunusta… Mutta eipä mitään sattunut.

Nyt kun lapset ovat jo ” isoja” ( nuorempi keväällä 5v), niin voisi taas kaivaa kynttilät esiin.

Takaisin