Polkupyöräily

Evy80

Vauhtiin päässyt keskustelija
Mites, joko ootte aloittanut pyöräilykauden? Mä kävin katsomassa tänään itselleni uutta pyörää ja tietty istuinta. Millaisia istuimia teiltä löytyy kun Mä mietein hamaxin siestaa jossa selkänojaa saa käännettyä 20 astetta, aika hinnakas vaan.
 
Me ollaan käyty vähän testailemassa pyörää jo. Meillä on käytössä Hamaxin Siesta-istuin, joka tuntuisi olevan vallan hienosti toimiva. Tosin nyt pitäisi mennä pyöräkoriostoksille, kun olen ennen pitänyt koria tarakalla, mutta siellähän on nyt tuo istuin.. Reppua ei voi laittaa selkään, joten kauppareissu fillarilla oli vähän jännittävä :D Olkalaukku roikkui mahan puolella ja ohjaustangossa kevyet ostokset muovikassissa... Eli kori on ihan ehdoton, jos haluaa mitään tavaraa kuljettaa mukana..!
 
Eilen avattiin pyöräilykausi, päädyin myös tohon siesta istuimeen kun sain sen tingattua hyvään hintaan :) ostinpa sitten itsellenikin kypärän kun mielestäni mikään ei ole tyhmemmän näköistä kun se et lapsella on kypärä päässä ja vanhemmalla taas ei. Poistu kyllä tuntu viihtyvän kyydissä, pää pyöri ja juttua riitti. Kun vaan noi sää vähän vielä lämpenisi lisää.
 
Siis meillä ei ole siesta vaan Sleepy.. Se vähemmän kallistuva.

Meilläkin takaa kuuluu kova pulina, kun maisemia kommentoidaan :D Mä olen pitänyt miehelleni pyöräilykypäräsaarnoja jo muutaman vuoden, mutta ilman kypärää se vieläkin pyöräilee. Mä ostin kypärän itselle silloin, kun aloin pyöräillä töihin reilut 10 km suuntaansa.
 
Takaisin
Top