Poksutaan!

Mä voisin odotella vielä muutaman kuukauden. En mä oo valmis vielä, KÄÄK! :joyful:
 
Täällä 36+1 =) Poika ollut jo kauan hyvissä lähtökuopissa ja torstain neuvolassa vatsa laskeutunut ihan selvästi ja pääkin kuulemma alkaa olla täysin kiinnittynyt. Eli koska vaan vois täällä alkaa tapahtua. Selkäpolttoja ja menkkakipuja ollut päivittäin. Jotenkin silti tuntuu että menee yli kun on sanottu et tulee aiemmin. Esikoinen kyllä syntyi 6 päivää ennen laskettua-aikaa... Oih... niin ihanaa että päästään kohta nauttimaan vauvan tuoksuisesta arjesta :Heartred
 
Mulla kans eilen 38+0 ja saisi mun puolesta pikkuinen tulla jo ulos masusta... :joyful: Mulla on kyllä ihan sellainen fiilis, että tää venyttää syntymisen niin pitkälle kuin mahdollista, enkä yhtään ihmettelisi vaikka mentäisiin käynnistykseen jos ei muuten suostu tulemaan ulos. :grin
 
On kyllä melkein ihme ettei kukaan oo vieläkään saanu nyyttiä! Monta jo noinki hyvillä viikoilla. :) täsmällisiä ipanoita huhtikuisilla :)
 
No ei oo ulkona ei. Alkais olemaan jo ni pääsis nopeemmin kotiinkin oikeeta ruokaa syömään. Nää Saarioisten vai minkä lie valmissapuskat ei paljoo houkuta. Niitähän ne suurkeittiösapuskat nykyään on.
 
Takaisin
Top