Poksutaan!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Mandah!! :)
Mää tuun perässä, lauantaina poksui 6+0, ja sit vielä neljä päivää ni vaihtuu 7+0 :D jeee!
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Ja mää pikkusen perässä vielä, eilen poksui 6+0! Viikon päästä eka neuvola ja sitten varaillaan mahdollisesti varhaisultraa ;)
Mulla on loppunut melkein kaikki maha ja selkäjomottelut, huono olo jatkuu, huomasin kyllä että jos on heti vieressä esim limpparia kun silmät aamulla avaa, niin koko päivä sujuu paljon paremmin! :)
Kaikki itkettää ja kaikki ärsyttää, normaalia siis! :D

Ninanu, mulla kans maha ja selkäjomot on loppunut melkein kaikki :D taitaa olla normaalia kuitenkin. :D

Ihana ketju! :)

Eilen poksuti-poks-poksahti 6+0 (tai niin ainakin väitän, kunnes ultrassa tilanne tarkentuu).

Ninanu, enää viikko!! :) (okei 8päivää, koska huomenna tasan viikko…)

Tänään 6+0! Jeee :D Vielä toiset 6 viikkoa ni ois 12 viikkoa täynnä. Nooo onneks toista odottaessa menee päivät nopeammin ku ekaa odottaessa.

5 + 3 poks poks ja soitan heti tanaan neuvolaan soitan (huåno aiti) kun en vielakaan soittanut, soitin sentaan hammaslaakariajan :)

Whee, mulla tulee lauantaina!!! :D

Saanko mä jo etukäteen poksutella sunnuntain 5+0 :grin Juhannuksen vietosta en usko pääseväni nettiin...

tanaan 5+5 mutta nyt auttakaa idaria maessa, meneeko nuo nyt sitten niinkuin viikonpaivien mukaan eli onko viimeinen viikon 5 paiva silloin 5+7 ja sitten seuraava 6+0 ?
Alleviivaan edelleen olevani vain testausasiantuntija ja opiskelija joten en mina naita kasita, kaytan valmista laskuria ja oon tyytyvainen etta ne laskee mun puolesta.

Takaisin