MaiKhi Sanaisen arkkunsa ammentaja Toukomammat 2016 Kesäkuiset 2021 17 loka 2015 #165 Poks! 8+0, vielä kaks viikkoa kaksnumeroisiin. Keskiviikkona eka neuvola, joka jännittää kamalasti.
halimami Puuhakas puhuja Toukomammat 2016 18 loka 2015 #168 12+0!!!! Ensimmäinen kolmannes suoritettu! Tiistaina np-ultra!
Onneli84 Näppärä viestien naputtelija Toukomammat 2016 18 loka 2015 #170 12+0! Huomenna ultraan! Jänskättää! :)
frozenflower Sanaisen arkkunsa ammentaja 18 loka 2015 #171 Hurjaa että joillakin on jo ultra kohta ja "kriittinen kolmannes" täynnä!!! Onnea halimami ja Onneli84! Minulla vasta huomenna ensimmäinen neuvola ja vielä myrtsille neuvolatädille (tiistaina pääsee sitten taas poksumaan!)
Hurjaa että joillakin on jo ultra kohta ja "kriittinen kolmannes" täynnä!!! Onnea halimami ja Onneli84! Minulla vasta huomenna ensimmäinen neuvola ja vielä myrtsille neuvolatädille (tiistaina pääsee sitten taas poksumaan!)
H han_sunen Vauhtiin päässyt keskustelija 19 loka 2015 #172 Poks 9+0! Ensi viikolla päästäänkin jo kaksi numeroisiin! :)
K karhunpentu Näppärä viestien naputtelija 19 loka 2015 #173 Poks 8+0, ylihuomenna eka neuvola ja perjantaina varhaisultraa, jeee!
frozenflower Sanaisen arkkunsa ammentaja 20 loka 2015 #176 Tänään pyörähti kymmenes viikko käyntiin ja väsymys aivan järkyttävä! 9+0! :) Viikko ultraan! Edit. Päivät ja viikot näin vasta heränneenä meni ihan sekaisin :D
Tänään pyörähti kymmenes viikko käyntiin ja väsymys aivan järkyttävä! 9+0! :) Viikko ultraan! Edit. Päivät ja viikot näin vasta heränneenä meni ihan sekaisin :D
P Pullataikina Oman äänensä löytänyt 20 loka 2015 #177 12+0! Ihanaa :) nyt saa hiljalleen alkaa nauttimaan keskiraskauden olotilasta (minulla ainakin viime raskaudessa hienoa aikaa).
12+0! Ihanaa :) nyt saa hiljalleen alkaa nauttimaan keskiraskauden olotilasta (minulla ainakin viime raskaudessa hienoa aikaa).
Vavavoom Vauhtiin päässyt keskustelija 20 loka 2015 #179 11+0 :) viikon päästä nt-ultra! Niin ja tykkäykset kaikille poksahtaneille (kuulostipa hassulta) -kännyllä hankala sihata tuohon pikkiriikkiseen peukun kuvaan :P
11+0 :) viikon päästä nt-ultra! Niin ja tykkäykset kaikille poksahtaneille (kuulostipa hassulta) -kännyllä hankala sihata tuohon pikkiriikkiseen peukun kuvaan :P
MsLola Jostain jotain jo tietävä 20 loka 2015 #180 Kerrankin päivälleen ajoissa :P Tänään poks 11+0. Pari viikkoa nt-ultraan viel.. Blääh..