Poksutaan! ♥

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wuhuu 31+0, siskon mielestä tästä alkaa taas vauhti kiihtymään...

Mulla ei oo ainakaan sellanen olo..Aika matelee sairaslomalla, ja raskauden uusia ulottuvuuksia (kipuja, vetämättömyyttä jne) on havaittavissa joka päivä.

Voitasko sopia ne Taysin treffit +37 viikolle?

33+0 ja alan oleen korvia myöten täynnä näitä raskauden vaivoja... on niin kurja olla koko ajan että toivon että nää viimeiset viikot menisi toooooooodella nopeaa....

Vielä kuukauden kun sinnittelet niin voit päästää pikkuisen turvallisesti ulos. :)

tittidii 33+0 apua :D vaikka oon viikon niin hanakasti taas oottanu et rv vaihtuu :p mt apua ku teillä joillain jo 34+! :D
muoks. kovasti vaan psyykkaan itteäni että menee sen viikon yli :hilarious: ku kaikki muutki raskaudet menneet :P tai vikasta en tiiä ku käynnistettiin mun väsymyksen vuoksi.

33+0 poksahti tänään! <3
Jotenki oon jo tietyllä tapaa tottunu niin tähän raskauteen kaikista vaivoista huolimatta, että ei tunnu yhtään siltä, että pieni pallero tulis täältä joskus vielä uloskin :D aika kuluu välillä tosi hitaasti, vaikka nyt miettiessäni se vauvahan voi tulla tosi piankin :O en oo nyt oikein ilmeisesti sisäistänyt kuinka lähellä h-hetkeä sitä onkaan kohta. Oon vasta ollut miettimisasteella sairaalakassin pakkaamisessa ja vauvan vaatteiden pesemisessä, pitäs varmaan kohta alkaa ihan toimeenkin, jotenkin sitä vaan viikko viikolta miettii et ehtiihän tuota :D

Takaisin