Poks!

Täällä 5+3 ja semmoisen työn takana oli tämä pieni, ettei tottakaan. ❤️ En ole uskaltanut aiemmin kirjoitella täällä, kun jännäsin niin, että tuleeko tästä mitään vai ei :nailbiting: Vieläkin on varsin epävarmaa kaikki, mutta mä haluan ajatella et ehkä tää tästä :angel7

Toivotaan parasta kaikkien kohdalla ja hyvin sujuneita raskauksia :smiley-angelic001
 
Täällä 5+3 ja semmoisen työn takana oli tämä pieni, ettei tottakaan. ❤️ En ole uskaltanut aiemmin kirjoitella täällä, kun jännäsin niin, että tuleeko tästä mitään vai ei :nailbiting: Vieläkin on varsin epävarmaa kaikki, mutta mä haluan ajatella et ehkä tää tästä :angel7

Toivotaan parasta kaikkien kohdalla ja hyvin sujuneita raskauksia :smiley-angelic001
Hei zarar! Kiva nähdä sut täällä! Nyt tarrasukkia :Heartred
 
Täällä 5+3 ja semmoisen työn takana oli tämä pieni, ettei tottakaan. ❤️ En ole uskaltanut aiemmin kirjoitella täällä, kun jännäsin niin, että tuleeko tästä mitään vai ei :nailbiting: Vieläkin on varsin epävarmaa kaikki, mutta mä haluan ajatella et ehkä tää tästä :angel7

Toivotaan parasta kaikkien kohdalla ja hyvin sujuneita raskauksia :smiley-angelic001

Mäkin muistan sut sieltä 2019 ketjusta, vähän aikaa sinne kirjoittelin. :) Mukava oli huomata että oot kans täällä :Heartred
 
Ja mulla 5 + 0 :love017:love017:love017

Mä katselinkin, että tuttuja nimiä täälläkin! :happy:
Miten on raskaus sujunut? Tuliko teille siis luomutärppi vai hoitojen kauttako? Onnea! :Heartred

Melkein samoissa mennään, nyt toivotaan, että pienet pysyy matkassa loppuun saakka :notworthy

Ainakaan vielä en vuotele, niin kun edellisessä raskaudessa ja toivonmukaan nyt ois paremmat lähtökohdat kun km raskaudessa. Sillon mulla ei ollut lääkitystä vielä tähän autoimmuunisairauteen, mut nyt on ja tärppi tuli heti kun sairauden lääkitys saatiin kohdalleen :angelic: Mut silti ravaan vessassa tarkistamassa jatkuvasti joko nyt..
 
Mä katselinkin, että tuttuja nimiä täälläkin! :happy:
Miten on raskaus sujunut? Tuliko teille siis luomutärppi vai hoitojen kauttako? Onnea! :Heartred

Melkein samoissa mennään, nyt toivotaan, että pienet pysyy matkassa loppuun saakka :notworthy

Ainakaan vielä en vuotele, niin kun edellisessä raskaudessa ja toivonmukaan nyt ois paremmat lähtökohdat kun km raskaudessa. Sillon mulla ei ollut lääkitystä vielä tähän autoimmuunisairauteen, mut nyt on ja tärppi tuli heti kun sairauden lääkitys saatiin kohdalleen :angelic: Mut silti ravaan vessassa tarkistamassa jatkuvasti joko nyt..

Oli toinen PAS lääkkeelliseen kiertoon, eli ei mitään luomua meillä oo ikinä nähty :hilarious: eli kans kovalla työllä ja rakkaudella tehty. Niin kyllä toivon et pysyvät nää mukana meillä. Jotenkin yllättävänkin rauhallinen olo kans itellä.

Hienoa että diagnoosi ja lääkitys löytynyt, pääsee keho ja mieli lepäämään, ja tuollaisia ihmeitä tapahtumaan :)
 

Onnea! Huvittaa, kun muut niin edellä poksumisissa, mutta silti halusin tähän toukokuisiin :joyful: Jos tää pysyy mahassa, niin varmaan lopussa taas verenpaineet nousee ja pääsen käynnistykseen.
 
Onnea! Huvittaa, kun muut niin edellä poksumisissa, mutta silti halusin tähän toukokuisiin :joyful: Jos tää pysyy mahassa, niin varmaan lopussa taas verenpaineet nousee ja pääsen käynnistykseen.
Miulla oli ihan sama, huvittaa kun muut on jo ar-ultra-vaiheessa ja itse vasta poksuttelen ekoja raskausviikkoja :hilarious: Meinasin jo itse että menisin kesäkuisiin (koska aiemmat raskaudet on aina menneet yli että tuskimpa toukokuussa ihan syntyy) mutta täällä on jo niin hyvä porukka että en kyllä helpolla enää mene :cool: Onneksi on muitakin peränpitäjiä tullut, oli pirun hyvä plussa-aalto meillä :cat:
 
Miulla oli ihan sama, huvittaa kun muut on jo ar-ultra-vaiheessa ja itse vasta poksuttelen ekoja raskausviikkoja :hilarious: Meinasin jo itse että menisin kesäkuisiin (koska aiemmat raskaudet on aina menneet yli että tuskimpa toukokuussa ihan syntyy) mutta täällä on jo niin hyvä porukka että en kyllä helpolla enää mene :cool: Onneksi on muitakin peränpitäjiä tullut, oli pirun hyvä plussa-aalto meillä :cat:

Hieno plussa-aalto tosiaan! :hello2 Mä menen vasta sitten, jos tää ei tulekaan toukokuun puolella :happy: Mutta jos menee loppuun asti, niin oon päättänyt että tulee toukokuussa :laughing002 Viimeksi verenpaineet nousi korkeelle (170/110) ja oli synnytyspelkoakin, niin sain käynnistyksen 39+4 ja tyttö syntyi 40+0. Oli ne paineet koko ajan nousemassa ylöspäin, mutta tuossa lopussa ottivat vielä loppukirin tasolta 145/95.

Nyt ei oo kuitenkaan samalla tavalla mahdollista edes levähtää kuin ennen esikoista, niin en ihmettele jos nousevat. Mutta hei onkohan ainakin mun vähän liian aikaista miettiä tätä :smiley-ashamed004 Oon vaan nyt päättänyt, että siellä se kasvaa :hilarious: Romahdan vaan aika kovaa, jos ei näy taaskaan ultrassa elämää..
 
On kiva plussa-aalto :love017 ja monia tarinoita äkkitärpeistä pitkään yrittäneisiin :Heartred

Mäkin yritän iloita ja luottaa tähän raskauteen. Haluan tuntea tätä onnea, kun se kerrankin on meille suotu. Jos sitten päättyykin ennen aikojaan, noh. Itkuja varten on ihmisen silmät, se käsitellään silloin.

Olemme sinällään varautuneet ajatuksin, että jos raskaus menee kesken, ei sikiö olisi ollut elinkelpoinen. Silloin se lienee kaikille helpointa, että menisi kesken mahdollisimman ajoissa, vaikka eihän se siltä tunnu.

Toivotaan että säästymme näiltä suruilta :smiley-angelic003 ja jos niin hyvin käy, toivotaan voimia kohdata ne tunteet.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Sen
Miulla oli ihan sama, huvittaa kun muut on jo ar-ultra-vaiheessa ja itse vasta poksuttelen ekoja raskausviikkoja :hilarious: Meinasin jo itse että menisin kesäkuisiin (koska aiemmat raskaudet on aina menneet yli että tuskimpa toukokuussa ihan syntyy) mutta täällä on jo niin hyvä porukka että en kyllä helpolla enää mene :cool: Onneksi on muitakin peränpitäjiä tullut, oli pirun hyvä plussa-aalto meillä :cat:

Mulla ihan sama että ihan perässä tullaan - LA 31.5. eli poksuttelen täällä sitten aivan hännänhuippuna aina maanantaisin. Kivaa että on teitä muitakin loppukuisia! :happy:

Mulla eka lapsi, mutta meillä ei oo mennyt suvussa juurikaan yliajalle, eli täällä toiveikkaasti aion hengata.
 
Mulla ihan sama että ihan perässä tullaan - LA 31.5. eli poksuttelen täällä sitten aivan hännänhuippuna aina maanantaisin. Kivaa että on teitä muitakin loppukuisia! :happy:

Mulla eka lapsi, mutta meillä ei oo mennyt suvussa juurikaan yliajalle, eli täällä toiveikkaasti aion hengata.

Päivän peräti otin kaulaa suhun, huikee etumatka :laughing002 Huvittaa, kun taas on sunnuntaina laskettu aika ja tänä vuonna lähes kaikki kierrot muutenkin alkaneet sunnuntaina. Tää on jo kolmas "sunnuntaiplussa" mulla :laughing001
 
Takaisin
Top