Poks!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bluebe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mistä te nämä poksautukset laskette :grin Kuukautisista laskettuna uusi viikko alkaisi aina lauantaina, mutta ensimmäisessä ultrassa koon puolesta vasta seuraavana maanantaina. Minkä mukaan tässä nyt menisi :think005

Mistä te nämä poksautukset laskette :grin Kuukautisista laskettuna uusi viikko alkaisi aina lauantaina, mutta ensimmäisessä ultrassa koon puolesta vasta seuraavana maanantaina. Minkä mukaan tässä nyt menisi :think005
Mä meen lasketun ajan mukaan, mikä pysyi samana ainakin vielä varhaisultrassa, jos muuttuu nt ultrassa, sit meen sen mukaan :happy:

No mä itseasiassa poksun nyt varhaisultran viikkojen mukaan. Eroa menkoista kuitenkin viisi päivää. Tiistaina tiedän tarkemmin, muutanko taas päivää :joyful:

Mulla on "helppo" kun oli pakastetun alkion siirto ja hoitava lääkäri merkkasi sen heti ylös menkoista laskien ero ei tosin ollut kuin 1 pvä.

Lasketusta ajasta mäkin sen lasken, se mikä neuvolakortissa :) esikoinen oli joka ultrassa 4-6 päivää edellä ja tää nykyinenkin edistää. Laskettua aikaa ei muuteta ellei oo olikohan viikon edellä?

Lasketusta ajasta mäkin sen lasken, se mikä neuvolakortissa :) esikoinen oli joka ultrassa 4-6 päivää edellä ja tää nykyinenkin edistää. Laskettua aikaa ei muuteta ellei oo olikohan viikon edellä?

Taitaa olla yleensä viisi päivää, joskus harvemmin kai kolmellakin siirtävät :)

Aijaa, no ehkä mulla ei siirretty kun oli hoitoalkuinen raskaus joten hedelmöittymispäivä tiedettiin tarkkaan. Nyt on ollut 2 ultrassa 3-4pv isompi, ja yhdessä taas vähän pienempi silloin ihan alussa.

10+0. Mulla viimeiset menkat ja ovulaatio antavat suunnilleen saman rv:n. Ovulaatio oli ma-ti välisenä yönä, joten alkiokin oli noin päivän pienempi kooltaan varhaisultrassa, kuin menkoista laskettuna.

Mulla vaihdettiin nt-ultrassa mittauksen mukaiseksi, vaikka edisti laskennallisesta vain kaksi päivää. Kätilö sanoi, että nyt mennään mitatulla ja tämä on se mikä jatkoissa tiedoista löytyy.

Takaisin