*Poks*

Mä nyt laskin uudelleen vau raskauslaskurilla. Ja tuliki samat viikot mitä neuvolassa sanoivat. En tiiä miten olin aikasemmin laskenu. Eli tänään 6+0 :)
 
Wäääää, mä en enää tiiä milloin poksuisin, omien laskelmieni mukaan(tänään 6+6), vai varhaisultran antaminen (tänään 6+1) mukaan??? Vai vetäsenkö siltä ja väliltä ja päätän että uusi viikko poksahtaa vaikka maanantaisin? :D Sillä oma laskelmani perustui ainoaan mahdolliseen kertaan jolloin on ollut mahdollista tärpätä, mutta hoitaja sanoi ettei näillä viikoilla saada ihan päivälleen tarkkaa tulosta ultralla, ja toisaalta siittiöt voivat elää elimistössä useankin vuorokauden?
 
Poksu, Tinja, varmuuden vuoksi vaikka joka päivä :D
 
Kuukautisista laskettuna tänään olis 5+3 mutta olen aika varma ovulaation ajankohdasta, joka oli myöhemmin kuin yleensä, joten tänään ois omien laskujen mukaan 5+0:cat: Hirveesti houkuttais varhaisultrassa käynti, että sais varmuuden viikoista, mutta en tiedä raaskinko laittaa 100€ siihen, jos meneekin kesken:sad001 Kuinka moni on menossa varhaisultraan?
 
6+0 oman arvion mukaan, vaikea arvioida kierron pituutta kun kevät ollut niin raskas että kierrot olleet mitä sattuu, menkat parikin kertaa pari viikkoa myöhässä ilman plussia.
 
Takaisin
Top