Kamomilla* Näppärä viestien naputtelija Tammikuun äidit 2019 30 maalis 2017 #70 Varhaisultran mukaan viikkoja olikin yksi vähemmän kuin menkoista laskettuna, joten tänään olisi se 7+0 :) Vaikka saman laitoinkin jo viime viikolla.
Varhaisultran mukaan viikkoja olikin yksi vähemmän kuin menkoista laskettuna, joten tänään olisi se 7+0 :) Vaikka saman laitoinkin jo viime viikolla.
mimmus Sanaisen arkkunsa ammentaja Marrasmammat 2017 30 maalis 2017 #75 Kertokaa mulle millon luovutan ja hyväksyn neuvolan laskemat viikot? [emoji23] Kun oikeesti mulla on kolme päivää vähemmän (nyt 9+3), mutta ei ne varmaan muuta sitä ultran jälkeen kun on noin pienestä erosta kyse?
Kertokaa mulle millon luovutan ja hyväksyn neuvolan laskemat viikot? [emoji23] Kun oikeesti mulla on kolme päivää vähemmän (nyt 9+3), mutta ei ne varmaan muuta sitä ultran jälkeen kun on noin pienestä erosta kyse?
Iita_ Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015 Marrasmammat 2017 30 maalis 2017 #76 Mä en taas tiiä mikä on enää oikee viikko+päivä, ku kaikki näyttää ihan eriä ja sanoo ihan eriä. Mulla menee hermo en enää itsekkään pysy perässä...
Mä en taas tiiä mikä on enää oikee viikko+päivä, ku kaikki näyttää ihan eriä ja sanoo ihan eriä. Mulla menee hermo en enää itsekkään pysy perässä...
P pookkana Päivystävä dosentti Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017 31 maalis 2017 #77 Iita_ mä en edes vielä tule näihin listauksiin, ennen kuin saan sitten ekasta ultrasta sen suhteellisen tarkan viikon ja lasketun ajan :)
Iita_ mä en edes vielä tule näihin listauksiin, ennen kuin saan sitten ekasta ultrasta sen suhteellisen tarkan viikon ja lasketun ajan :)