*POKS*

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miitu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alku meni niin hitaasti kun vain oli aina mitä odottaa, ensin nt ultra ja sitten odottikin rakenne ultraa. Aika vain mateli kun niitä odotti niin kovin ja välillä pohtien kumpi on tulossa ja välillä onko kaikki kunnossa. Nyt ei ole enää mitä odottaa (paitsi synnytys, mutta sitäkään ei odota samoin kun noita ultria), joten aika liitää. Nytkin ollaan jo heinäkuussa ja kesäkuu multa meni ihan ohi :D Huh. Kohta ollaankin sitten jo elokuussa ja taas saa päivitellä samaa, että minne se heinäkuu hävisi :D

Oih, Hellu, hyvin on kokoa jo tytöillä :)

Mulle ei ole mitään koko-/painoarvioita annettu suuntaan eikä toiseen vielä, ehkä ensi viikon neuvolalääkärissä sitten jotain, jos ultraavat, ainakin neuvolantäti puhui ultrasta, mutta katsotaan nyt... mutta eri asia tietenkin, kun on vain yksi tuolla kasvamassa, seuranta on erilaista :) Ehkä radi kyllä sitten saattaa johtaa tarkempaan seurantaan?

Mua kans kiinnostaa ihan hirveesti tietää paljonko pikkuisen paino on tällä hetkellä. Harmi ettei ole tiedossa ylimääräisiä ultria muuta kuin rv36 lääkärineuvolassa :sad001

Minä toivoisin tänään saavani edes jonkinlaista painoarviota pienestä.
Terkka kysyi onko kuitenkin kasvanut käyrällään enkä oo muistanut minkäänlaista painoarvioo saaneeni, mutta neuvolakortista nyt katsoin niin rv 24 ollut painoa 739g.

Kyllä mä luulen, että kertovat jonkinlaisen painoarvion. Mulla on viimeks katsottu rakenneultrassa rv22 joka oli sen 359g :grin

Takaisin