*POKS*

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miitu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo siis se fiilis, että hei taas on päästy 1 viikko eteenpäin ja mennyt kaikki hyvin ja taas ollaan lähempänä lapsen syliin saamista :) Kun on tuossa tuo toinenkin lapsi, niin ei raskautta ja uutta tulokasta kerkeä eikä aina edes muista et on matkassa mukana, niin tuo "poksuminen" on siitäkin vähän kuin muistutusta et masussa on mukana myös yksi rakas ja hetken sitä pysähtyy ja miettii et oikeasti taas viikko mennyt ja ollaan jo näin pitkällä ja miten nopeaa aika mennyt. Eli itse koen kyllä ehdottoman kivana juttuna tuon "poksumisen" :)

Muokattu viimeksi:
Cocoa, sama täällä! Esikoisen kanssa kun menee nuo päivät niin monesti havahtuu, että "ainii, mitenhän pikkuinen voi ja kuinkas pitkällä sitä oltiinkaan" :D onneks on toi sovellus mistä saa viikot tarkistettua! :)

Cocoa, sama täällä! Esikoisen kanssa kun menee nuo päivät niin monesti havahtuu, että "ainii, mitenhän pikkuinen voi ja kuinkas pitkällä sitä oltiinkaan" :D onneks on toi sovellus mistä saa viikot tarkistettua! :)

Siitä ihan potee vähän huonoa omaatuntoakin.. Mä en viimeksi lääkärissä edes muistanut millä viikolla oon. :p Muistan kun esikoisesta tiesi aina tasan mitä milläkin viikolla tapahtuu jne. Nyt mulla ei oo hajuakaan! Eikä se oo mitenkään ettei tämä olisi yhtä tärkeä. <3 Aika vain ei riitä ja tiedän että siellä pieni ihmislapsi kasvaa omaan tahtiinsa.

Joo on tää ihan erillaista odottamista toisen lapsen kohdalla kun vertaa esikoisen odotukseen. Ja tosiaan välillä ihan hävettää kun ei muista millä viikolla menee ja joutuu kysyttäessä tarkistamaan puhelimesta :D

Takaisin