*POKS*

Poks 32+0 täälläkin :) Sen kunniaksi tuli nukuttua lähes kellon ympäri, huhhuh! Mutta teki hyvää, on ollut välillä vähäunisiakin öitä :)
 
32+1ja viikko lomaa jäljellä o_O pitäisi palata 10 päiväksi töihin.. mutta luulen ottavani saikkua koska on fyysistä töitä!
Ei oikein jaksa leikata nurmikkoa ja kitkeä / trimmata enää tässä tilassa...
 
30+0. :p

Tänään neuvola ja Anti-D-injektio. Inhoon piikkejä! Apuva!
 
30+0 :O Apua! Mitään ei oo vielä valmiina! Toisaalta haluisin jo ruveta peseen noita vauva vaatteita ja käydä hakees pinniksen mummolasta ja vaunut kaupasta, mutta sitten toisaalta tuntuu, että vielä on liian aikaista. Koska se sopiva hetki on...?
 
Ite ainakin ajatellut, että mielummin aikaisin, jos tuleekin lähtö tai kunto romahtaa, ettei jaksa/pystykään. Toki apuvoimia on, jotka pystyy hädän keskellä auttaa. :)
 
Minulle tuli tyttöjä odottaessa 35+6 ihan järjetön tarve laittaa kaikki loput jutut kuntoon. En tiedä, tiesikö kehoni enemmän kuin minä, sillä vedet menivät seuraavana aamuna. :)
 
Mä oon kans laittanu hyvissä ajoin kaiken oleellisen valmiiksi että on sitten välttämättömyydet käytettävissä :)
 
32+0 ja ei todellakaan olla valmiita vauvan tuloon. Kuvittelen ehtiväni mammalomalla laittaa kaiken valmiiksi :)
 
Takaisin
Top