poks

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja iLa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Poks 11+0

Tämä on oma arvioni, jolla laskenut. Kuukautisista ja neuvolan laskelmien mukaan menossa olisi jo 11+6. Joten maanantaina pääsee jo ultraan. Siellä sit selviää, todelliset luvut. Jännittävää!
 
Minulla raskaudenkesto sai yksityisellä tehdyssä varhaisultrassa kuukautisista laskettuun +5. Neuvola pitäytyy laskutavassaan kuukautisten mukaan ellei sitten neuvolalääkäri totea muuta... neuvolaultraa ei siis vielä ole ollut. Nyt olen henkisesti ihan sekaisin kumman mukaan elän Miten te ajattelisitte?
 
Minulla raskaudenkesto sai yksityisellä tehdyssä varhaisultrassa kuukautisista laskettuun +5. Neuvola pitäytyy laskutavassaan kuukautisten mukaan ellei sitten neuvolalääkäri totea muuta... neuvolaultraa ei siis vielä ole ollut. Nyt olen henkisesti ihan sekaisin kumman mukaan elän Miten te ajattelisitte?

Toihan oli kiva noin päin että luultua vanhemmalta näytti :) Mulle aiheutti stressiä se kun näytti 2päivää pienemmältä varhaisultrassa... Pelkään siis että kasvaahan silti normaalisti jne. Silti lasken kuukautisten mukaan kun varhaisultrassa on vielä aika epätarkkaa mittaaminen. Silloin niskapoimu-ultran aikoihin iänmääritys on tarkimmillaan, eli sen mukaan sitten menisin.
 
Takaisin
Top