Poks!

Mulla oli 3 aiemmissa raskauksissa la alkukuusta, (3,4 & 8pvä) esikoinenkin. Tää on eka, että ollaan "näin jäljessä" :grin
 
Mulla oli esikoisesta la 4.2. tästäkin piti menkkojen mukaan olla alkukuusta, mut toisin kävi. Tosin nää varmaan syntyy kesäkuussa tai heinäkuun alussa kuitenkin. rv 37+0 ois 28.6. Ja jos oon oikein ymmärtänyt, niin silloin viimeistään käynnisteltäis synnytystä. (koska identtiset kaksoset voi muodostaa yhteisiä suoniyhteyksiä istukkaan ja ne voi olla vaaraksi)
 
3.5., 4.9 & 8.12 oli mulla. Nyt 18.7. :) Johtuu kaavinnasta mikä oli 13.5. Nii kierto muuttu sillee
 
Ensimmäisen odottaja täällä kyselee että millon nuo "eka kolmannes, toinen kolmannes" oikein alkaa tai loppuu? Meinaako se siis sitä kun kympit paukkuu? :) eli kun pääsee ns 10+ eteenpäin niin onko ohitettu ensimmäinen kolmannes? Sitten 20+ -> toinen ja sitä rataa? :D :s
 
Ensimmäisen odottaja täällä kyselee että millon nuo "eka kolmannes, toinen kolmannes" oikein alkaa tai loppuu? Meinaako se siis sitä kun kympit paukkuu? :) eli kun pääsee ns 10+ eteenpäin niin onko ohitettu ensimmäinen kolmannes? Sitten 20+ -> toinen ja sitä rataa? :D :s
Ei vaa sit ku on kolmasosa raskaudesta ohi, kaks kolmannesta jne. Muistaakseni eka kolmannes on rv 0-13, toinen rv 14-27 ja kolmas rv 28-40. Tai jotenkin noin... :D
 
Takaisin
Top