POKS!

Miten noi viikot lasketaan? Edellisistä menkoista vai??
 
Edellisistä menkoista kyllä! Ite oon käyttäny laskuria, joka laskee puolesta noi viikot. :)
 
Olin ite laskenut edellisistä menkoista ja arvellut että tänään olis pitänyt olla 4+3 mutta soitin eilen neuvolaan ja sieltä lasketti että mulla on tänään 4+5
 
Ok. Missä sellanen laskuri on? Mulla on vaan ongelmana epäsäännöllinen kierto... :shifty:
 
Joo mä löysin kun kun vähän viitsinyt nähdä vaivaa... :rolleyes:
Mulla vois olla 4+3 - 4+5
 
Jos kaikki menee hyvin eikä ruskea tuhnu enteile jotain ikävää niin omien laskujen mukaan ehkä 4+6. Pitääkö mun käydä lääkärissä vai neuvolassa jos tää vuoto jatkuu? Plussannut olen kuitenkin ☺
 
Raitasukka kannattaa ainakin soittaa neuvolaan ja kertoa vuodosta. Toisaalta jos ei ole kipuja, niin ei välttämättä mitään vaarallista. En halua pelotella, mutta itselläni oli kohdunulkoinen raskaus tämän vuoden alussa, ja siinä minulla oli pientä vuotoa. Mutta pieni vuoto voi olla myös ihan normaalia alkuraskaudessa, olen kuullut myös että monella ovat kuukautisetkin tulleet, vaikka olleet raskaana.
 
Heips :) En vielä tiedä kuulunko tänne vai tuonne maaliskuisiin, tuosta raskauslaskurista kai ei ole apua ellei tiedä tarkalleen kierron pituutta :/

Phee, milloin sulla on la? Mulla tuli eilen kans viisi viikkoa täyteen, mutta kun laskin kalenteri kädessä 40 viikkoa eteenpäin edellisistä menkoista, sain la:ksi 24.3. :oops: Jotenkin silti toivoisin, että la olisi huhtikuussa (hullua, sinnehän on pitempi aika:woot:). Edelliset on syntyneet sydäntalvella, ja tuntuu että olisi kiva jos seuraava syntyisi kevätkuukautena. :) Tai onhan se maaliskin muualla jo kevättä, vaan eipä täällä meidän korkeudella :p
 
Mulla on 1.4. LA, mutta oon nyt toistaiseksi täällä, sehän voi ultrassakin muuttua. Mun edellisessä raskaudessa oli 1.2. LA ja helmikuisissa olen, vaikka syntyikin tammikuun puolella.
 
Mulla oli esikoisen kanssa runsaasti vuotoa alussa, joskus rv 7 maissa, ja terve lapsi tuli, että se vuoto ei välttämättä tarkoita mitään. Toivotaan parasta vaan, raitasukka!
 
Takaisin
Top