*POKS* täydet viikot <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja emsu86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hassua miten sitä miettii että toiset on jo turvarajapyykin tuntumassa kun itse vasta ihan alussa vielä..:grin

Hassua miten sitä miettii että toiset on jo turvarajapyykin tuntumassa kun itse vasta ihan alussa vielä..:grin

Samaa mieltä :rolleyes:
Vaikka olen vasta kolme viikkoa tiennyt raskaudesta, niin nämä on kyllä olleet pisimmät kolme viikkoa ikuisuuksiin.
Meneeköhän aika raskaudessa koko ajan näin hitaasti, vai missä kohtaaaika lähtee rientämään aivan liian nopeasti?

Minusta tuntuu että tämä on yhtä hidasta odottamista koko matkan; odottaa plussaa, odottaa varhaisultraa, odottaa niskapoimu-ultraa, sen jälkeen vasta monta viikkoa odottaakin rakenneultraa kun selviää onko kaikki/suurin osa ok (ja sukupuoli), sitten vaan odottaa ja odottaa että toivottavasti kaikki menee hyvin ja ikuisuus vielä synnytykseen, odottaa äitiysvapaan alkua, sitten olo alkaa olemaan jo tukala niin odottaa että syntyisipä se jo, jos laskettu aika ylittyy, niin sitten vasta odottaakin että eikö se jo synny.. kun synnytys alkaa niin odottaa että milloin tulee seuraava supistus ja tuleeko ne tarpeeksi usein että voisi lähteä sairaalaan, odottaa avautumista, jne... :joyful: ihan mahdotonta odottamista. Syntymän jälkeen odottaa henkeä pidätellen että parkaisisi jo, sen jälkeen ensimmäiset päivät että kaikki ok ja pääsisi jo kotiin, odottaa jälkivuodon loppumista, odottaa että vauva kasvaa normaalikäyrällä alkukuukaudet, toivottavasti ei joudu odottamaan milloin koliikki-itkut loppuvat.., lopulta väsyneenä odottaa että milloin vauva alkaa nukkumaan edes 6h yöunia. Sen jälkeen odottaminen helpottaa ja toivookin ettei aika ikinä kulkisi niin nopeasti :Heartred

Mikki, sä onnistuit pukemaan sanoiksi täydellisesti koko raskaus- ja vauva-ajan:notworthy Se on just noin! Ja varsinkin tuossa matkassa oma matka tuntuu toooooodella pitkältä :hilarious:

Takaisin