Puoliväli 20+0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullakin diabetes ja sanoivat, et ei päästä laskettuun aikaan, joka on mulla 7.1., vaan vauva syntyy aiemmin. Eli joulukuun puolella. Mut eivät ainakaan vielä puhuneet käynnistämisestä mitään.Mullakin laskettu aika oikeasti 1.2. mutta diabeteksen takia synnytys käynnistetään viimeistään viikolla 38, tammikuun puolivälissä
Mulla on tyypin 1 diabetes. En osaa sanoa 2 tyypistä tai radista mitään, mutta ykköstyypeillä syynä siis mahdollinen makrosomia (vauva voi kasvaa hurjasti viimeisillä viikoilla) sekä varmaan raskausmyrkytyksen riski.Tämä olikin mulle uutta tietoa että diabeteksen takia synnytystä aikaistetaan! Tiedätkö mikä siihen on syynä? Onko väliä minkä tyypin diabetes ja/tai vaikuttaa raskausdiabetes myös?
Ainakaan raskausdiabetes ei yksistään oo syy aikaistaa, jos on esim. ruokavaliohoitoinen tai muuten hyvin tasapainossa. Kokeiltu on, ei auttanu itkutkaan nimim. Oli vähän epätoivoista edellisen raskauden lopussa ja yli lasketun mentiinTämä olikin mulle uutta tietoa että diabeteksen takia synnytystä aikaistetaan! Tiedätkö mikä siihen on syynä? Onko väliä minkä tyypin diabetes ja/tai vaikuttaa raskausdiabetes myös?