Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sori tuun off topicina mutta eikös 9+0 oo raskausviikko 9?9+0On muuten aika näppärää että mulla viikko vaihtuu aina maanantaina, JA sen lisäks nyt ollaan raskausviikolla 10 ja on myös kalenteriviikko 10 eli nää menee ihanasti synkassa :D
9+0 = viikko 10 ja esim 10+2 = on viikko 11Sori tuun off topicina mutta eikös 9+0 oo raskausviikko 9?
Jep! Mut osa kyllä puhuu tolleen et 9+ on rv 9 et saa olla tarkkana mitä kukakin tarkoittaa jos on oikeesti merkitystä asialla9+0 = viikko 10 ja esim 10+2 = on viikko 11
Lasketaan vähän jännästi nuo![]()
Mulla taas aina torstaisin vaihtuu mut sillon on sit aina se kalenteriviikko+0 -päivä on eli esim tän viikon torstaina 10+0. Helppo kalenterista seurata/laskea mikä viikko meneillään9+0On muuten aika näppärää että mulla viikko vaihtuu aina maanantaina, JA sen lisäks nyt ollaan raskausviikolla 10 ja on myös kalenteriviikko 10 eli nää menee ihanasti synkassa :D
Puhutaan että on kymmenes raskausviikko menossa sillon ku on 9+0 - 9+6Sori tuun off topicina mutta eikös 9+0 oo raskausviikko 9?
Joo siis nimenomaan että 9+0 eteenpäin on kymmenes raskausviikko mutta kuitenkin raskausviikko 9. Suomalaisessa terveydenhuollossa ainakin näin, alunperin enkunkieliset sovellukset yms sekottaa. Nää on kyllä sekaviaPuhutaan että on kymmenes raskausviikko menossa sillon ku on 9+0 - 9+6Vähän sama logiikka kun ainakin omilla isovanhemmilla, jos täyttää 70 ni on jo "kaheksannellakymmentä" :D
Hmm okei enpä oo törmännyt tuohon että raskausviikko 10 ja sit taas 10. raskausviikko olis eri asioita! Jos joku sanoo et on raskausviikolla 10 ni kyllä mä oon tähän asti olettanu et on nimenomaan 9+jotain, ja näin mulle myös neuvolan terkkari siitä puhu.Joo siis nimenomaan että 9+0 eteenpäin on kymmenes raskausviikko mutta kuitenkin raskausviikko 9. Suomalaisessa terveydenhuollossa ainakin näin, alunperin enkunkieliset sovellukset yms sekottaa. Nää on kyllä sekavia![]()