POKS! Täydet raskausviikot ♡

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
9+0 :red-heart: On muuten aika näppärää että mulla viikko vaihtuu aina maanantaina, JA sen lisäks nyt ollaan raskausviikolla 10 ja on myös kalenteriviikko 10 eli nää menee ihanasti synkassa :D
Sori tuun off topicina mutta eikös 9+0 oo raskausviikko 9?

9+0 = viikko 10 ja esim 10+2 = on viikko 11
Lasketaan vähän jännästi nuo 😊
Jep! Mut osa kyllä puhuu tolleen et 9+ on rv 9 et saa olla tarkkana mitä kukakin tarkoittaa jos on oikeesti merkitystä asialla 🙈

9+0 :red-heart: On muuten aika näppärää että mulla viikko vaihtuu aina maanantaina, JA sen lisäks nyt ollaan raskausviikolla 10 ja on myös kalenteriviikko 10 eli nää menee ihanasti synkassa :D
Mulla taas aina torstaisin vaihtuu mut sillon on sit aina se kalenteriviikko+0 -päivä on eli esim tän viikon torstaina 10+0. Helppo kalenterista seurata/laskea mikä viikko meneillään 😁

Sori tuun off topicina mutta eikös 9+0 oo raskausviikko 9?
Puhutaan että on kymmenes raskausviikko menossa sillon ku on 9+0 - 9+6 ☺️ Vähän sama logiikka kun ainakin omilla isovanhemmilla, jos täyttää 70 ni on jo "kaheksannellakymmentä" :D

Puhutaan että on kymmenes raskausviikko menossa sillon ku on 9+0 - 9+6 ☺️ Vähän sama logiikka kun ainakin omilla isovanhemmilla, jos täyttää 70 ni on jo "kaheksannellakymmentä" :D
Joo siis nimenomaan että 9+0 eteenpäin on kymmenes raskausviikko mutta kuitenkin raskausviikko 9. Suomalaisessa terveydenhuollossa ainakin näin, alunperin enkunkieliset sovellukset yms sekottaa. Nää on kyllä sekavia 😄

Joo siis nimenomaan että 9+0 eteenpäin on kymmenes raskausviikko mutta kuitenkin raskausviikko 9. Suomalaisessa terveydenhuollossa ainakin näin, alunperin enkunkieliset sovellukset yms sekottaa. Nää on kyllä sekavia 😄
Hmm okei enpä oo törmännyt tuohon että raskausviikko 10 ja sit taas 10. raskausviikko olis eri asioita! Jos joku sanoo et on raskausviikolla 10 ni kyllä mä oon tähän asti olettanu et on nimenomaan 9+jotain, ja näin mulle myös neuvolan terkkari siitä puhu.

Takaisin