Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ihanaa että joku muukin on yrittänyt olla sitkeä13+0
Nyt suostuin lopulta vaihtamaan ajatuksiini nt-ultran perusteella meneillään olevat viikot, niin hypättiinkin muutama päivä eteenpäin.![]()
En oo siis ainooHaha, ihanaa että joku muukin on yrittänyt olla sitkeäMä pidin visusti kiinni siitä "todellisesta" päivästä, mutta nyt nt-ultran jälkeen luovutin ja suostuin hyppäämään siihen vähän aikaisempaan menkoista laskettuun - meillä aikaistui neljä päivää
![]()
Sama homma, tuntuu niin hassulta! Mä en tikuttanut, mutta tiedän milloin on talleteltu ja siitä oon satavarma että todellinen hedelmöittyminen ei oo ollut tuolloinEn oo siis ainooTuntuu vaan niin hassulta alkaa käyttää jotain muuta päivää, kun mä tikutin niin selvän ovulaation. Mut kai se pitää uskoa kun kaks kertaa jo ultrissa mitattu samaksi ja turha elää kahdella eri laskelmalla.
Haha, ihanaa että joku muukin on yrittänyt olla sitkeäMä pidin visusti kiinni siitä "todellisesta" päivästä, mutta nyt nt-ultran jälkeen luovutin ja suostuin hyppäämään siihen vähän aikaisempaan menkoista laskettuun - meillä aikaistui neljä päivää
![]()
Meillä esikoisen nt-ultrassa sanottiin aikoinaan että niillä viikoilla sikiö on poikkeuksetta pari pv vanhemman kokoinen ns hyvissä raskauksissa. Hyvillä raskauksilla tarkoitettiin hoidoilla alkaneita joissa hedelmöityspv tiedettiin tarkalleen. Näin se meidän kohdalla myös oli. Tyttö vastasi viikkoja rv 7+1 joka tehtiin fertipolilla mutta nt-ultrassa piti olla 12+0 niin oli 12+2.En oo siis ainooTuntuu vaan niin hassulta alkaa käyttää jotain muuta päivää, kun mä tikutin niin selvän ovulaation. Mut kai se pitää uskoa kun kaks kertaa jo ultrissa mitattu samaksi ja turha elää kahdella eri laskelmalla.