POKS! Täydet raskausviikot ♡

15+0 :red-heart: miten nopeaa tämä aika meneekin

Itsellä huomenna sama. Nopeaa tosiaan aika on mennyt. Nyt alan vasta pikkuhiljaa ymmärtämään, että meille on oikeasti vauva tulossa :red-heart: Joko olet jo jotain pikkuista varten hankkinut? esim. ensimmäisen vaatteen tms?

Itsellä huomenna sama. Nopeaa tosiaan aika on mennyt. Nyt alan vasta pikkuhiljaa ymmärtämään, että meille on oikeasti vauva tulossa :red-heart: Joko olet jo jotain pikkuista varten hankkinut? esim. ensimmäisen vaatteen tms?
En ole muuta hommanut ko pinnasängyn jonka sain ilman. Tuntuu kyllä liian aikaiselta sekin mutta oli pakko koska muuten olis poltettu pinnasänky.

En ole muuta hommanut ko pinnasängyn jonka sain ilman. Tuntuu kyllä liian aikaiselta sekin mutta oli pakko koska muuten olis poltettu pinnasänky.

Ei mekään, muuta kuin sisko halusi antaa lainaan laatikollisen lastenkirjoja heidän muuton yhteydessä. Heiltä vähemmäksi. Mukava, kun siellä on minun ja siskonkin vanhoja lastenkirjoja joukossa :smiling-eyes:

Okei, no ompa vain eroja! Olin ymmärtäny että ne ei muutaman päivän heitoista ala sitä vaihtamaan, mulla siis eilen ultrassa (12+5) vastasikin 13+1 eli kolme päivää edellä. Mutta pysyttelen siis vanhoissa laskuissa kuitenkin kerta sitä ei alettu vaihtamaan :smiling-eyes:
Meillä ei myöskään vaihdettu, joten näillä alkuperäisillä mennään. Parin päivän muutos on niin pieni, ettei sillä ole oikeasti mitään merkitystä.

Tänään 16+0!

Takaisin