Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaha olin merkinnyt kalenteriin väärin, se onkin vasta huomennaEilen 21+0 ja parin tunnin päästä vihdoin rakenneultra
Jaha olin merkinnyt kalenteriin väärin, se onkin vasta huomenna
Voi eii!
En tiedä olisinko painanut hauska vai sympatia.
Tsemppiä huomisen odotteluun.
Meillä on ru myös huomenna!
Juu eipä siinä muuten mitään, mutta nyt jännätään pääseekö puolisoon mukaan töiltänsä.. Noh! parempi, että tuli siellä käytyä turha mutka etukäteen eikä myöhässä! Tsemppiä sinnekkin huomiselle!
Ei riittänyt tämä "vastoinkäyminen" vaan keskusneuvola perui ajan lääkärin sairastumisen vuoksi eikä ollut antaa uutta aikaa ennen tiistain takarajaa.. laittoivat äitiyspolille lähetteen, kun sinne olen muutenkin siirtymässä ensi kuussa.. Nyt jännitetään, että saahan sinne vielä ajan vai joutuuko menemään yksityiselle.. Harmittaa, jos tästä syystä joutuu itse maksamaan maltaita samasta toimenpiteestä, jotka jotku saa ilmaiseksi, kun se ei ole oma valinta.. mutta eihän se ole siinä se tärkein asia, vaan että kaikki ois hyvinAih. Voi ei...
Toivottavasti kaikki menee huomenna hyvin kaikin puolin!
Ja kiitos!
Ei riittänyt tämä "vastoinkäyminen" vaan keskusneuvola perui ajan lääkärin sairastumisen vuoksi eikä ollut antaa uutta aikaa ennen tiistain takarajaa.. laittoivat äitiyspolille lähetteen, kun sinne olen muutenkin siirtymässä ensi kuussa.. Nyt jännitetään, että saahan sinne vielä ajan vai joutuuko menemään yksityiselle.. Harmittaa, jos tästä syystä joutuu itse maksamaan maltaita samasta toimenpiteestä, jotka jotku saa ilmaiseksi, kun se ei ole oma valinta.. mutta eihän se ole siinä se tärkein asia, vaan että kaikki ois hyvin
Eeeiii!
Kaikki raajat ristissä toivotaan, että saat äitipolilta pikaisen ajan tai peruutusajan.
On kyllä todella röyhkeää, jos joudut omakustanteisesti käymään yksityisellä toteuttamassa raskauteen kuuluvia ultraääniseulontatutkimuksia ilman maksusitoomusta. eihän se nyt voi niin mennä!?
Luulisi, että he nyt jotenkin sen osaavat korvata!
Lupasivatko keskusneuvolasta soittaa jos tulee peruutusaikoja?
Pitää sitten kysyä tarkemmin vaihtoehdoista, jos äitiyspolille ei pääse.. onneksi siellä on kuitenkin liuta osaavia lääkäreitä varmasti, joille mahdollista aikaa varata. Ei maininnut, että keskusneuvolasta enää soittelisivat
22+0. Tänään raskautta takana 154 päivää ja saan ensi viikolla neuvolasta rasnaustodistuksen
Voi paska, mä en edes ajatellut että vois tulla viime vuoden pakkaus vielä kun niin innokkaasti heti eilen raskaustodistus kourassa sitä tilailin haluaisin kyllä niiiiin sen tän vuoden pakkauksen sen haalarin takiaMinäkin saan ylihuomenna, pääsee äitiyspakkausta tilaileen Saapa nähä tuleeko jo 2022 pakkaus vai -21..