POKS! Täydet raskausviikot ♡

Voi eii! :loudlycrying::tears:
En tiedä olisinko painanut hauska vai sympatia. :Grinning Face::Heavy Black Heart:
Tsemppiä huomisen odotteluun. ☺️
Meillä on ru myös huomenna! :Hugging Face::Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Juu eipä siinä muuten mitään, mutta nyt jännätään pääseekö puolisoon mukaan töiltänsä..:side_tear: Noh! parempi, että tuli siellä käytyä turha mutka etukäteen eikä myöhässä:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:! Tsemppiä sinnekkin huomiselle!
 
Juu eipä siinä muuten mitään, mutta nyt jännätään pääseekö puolisoon mukaan töiltänsä..:side_tear: Noh! parempi, että tuli siellä käytyä turha mutka etukäteen eikä myöhässä:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:! Tsemppiä sinnekkin huomiselle!

Aih. Voi ei... :sad-face:
Toivottavasti kaikki menee huomenna hyvin kaikin puolin! :folded::red-heart:

Ja kiitos! :Sparkling Heart:
 
Aih. Voi ei... :sad-face:
Toivottavasti kaikki menee huomenna hyvin kaikin puolin! :folded::red-heart:

Ja kiitos! :Sparkling Heart:
Ei riittänyt tämä "vastoinkäyminen" vaan keskusneuvola perui ajan lääkärin sairastumisen vuoksi eikä ollut antaa uutta aikaa ennen tiistain takarajaa.. laittoivat äitiyspolille lähetteen, kun sinne olen muutenkin siirtymässä ensi kuussa.. Nyt jännitetään, että saahan sinne vielä ajan vai joutuuko menemään yksityiselle..:loudlycrying: Harmittaa, jos tästä syystä joutuu itse maksamaan maltaita samasta toimenpiteestä, jotka jotku saa ilmaiseksi, kun se ei ole oma valinta.. mutta eihän se ole siinä se tärkein asia, vaan että kaikki ois hyvin :red-heart:
 
Ei riittänyt tämä "vastoinkäyminen" vaan keskusneuvola perui ajan lääkärin sairastumisen vuoksi eikä ollut antaa uutta aikaa ennen tiistain takarajaa.. laittoivat äitiyspolille lähetteen, kun sinne olen muutenkin siirtymässä ensi kuussa.. Nyt jännitetään, että saahan sinne vielä ajan vai joutuuko menemään yksityiselle..:loudlycrying: Harmittaa, jos tästä syystä joutuu itse maksamaan maltaita samasta toimenpiteestä, jotka jotku saa ilmaiseksi, kun se ei ole oma valinta.. mutta eihän se ole siinä se tärkein asia, vaan että kaikki ois hyvin :red-heart:

Eeeiii! :loudlycrying::crying-face::sorry:

Kaikki raajat ristissä toivotaan, että saat äitipolilta pikaisen ajan tai peruutusajan. :folded::Two-hearts:

On kyllä todella röyhkeää, jos joudut omakustanteisesti käymään yksityisellä toteuttamassa raskauteen kuuluvia ultraääniseulontatutkimuksia ilman maksusitoomusta. :Angry Face::Weary Cat Face: eihän se nyt voi niin mennä!?

Luulisi, että he nyt jotenkin sen osaavat korvata! :Angry Face:

Lupasivatko keskusneuvolasta soittaa jos tulee peruutusaikoja?
 
Eeeiii! :loudlycrying::crying-face::sorry:

Kaikki raajat ristissä toivotaan, että saat äitipolilta pikaisen ajan tai peruutusajan. :folded::Two-hearts:

On kyllä todella röyhkeää, jos joudut omakustanteisesti käymään yksityisellä toteuttamassa raskauteen kuuluvia ultraääniseulontatutkimuksia ilman maksusitoomusta. :Angry Face::Weary Cat Face: eihän se nyt voi niin mennä!?

Luulisi, että he nyt jotenkin sen osaavat korvata! :Angry Face:

Lupasivatko keskusneuvolasta soittaa jos tulee peruutusaikoja?

Pitää sitten kysyä tarkemmin vaihtoehdoista, jos äitiyspolille ei pääse.. onneksi siellä on kuitenkin liuta osaavia lääkäreitä varmasti, joille mahdollista aikaa varata. Ei maininnut, että keskusneuvolasta enää soittelisivat :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Pitää sitten kysyä tarkemmin vaihtoehdoista, jos äitiyspolille ei pääse.. onneksi siellä on kuitenkin liuta osaavia lääkäreitä varmasti, joille mahdollista aikaa varata. Ei maininnut, että keskusneuvolasta enää soittelisivat :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Tähän päivityksenä ettei äitiyspoli hyväksynyt lähetettä vaan laittoi bumerangina takaisin, kun ei ollut kuulemma perusteluja eritysterveydenhuollolle ja sanoivat, että keskusneuvolan pitää se järjestää.. keskusneuvolassa oli kuulemma ihan kaikki ajat kätilöille ja lääkäreille menneet, mutta hän laittoi minulle ajan tiistaille(rv 23+0 eli vika mahdollinen päivä) ylimääräisenä aikana..
Minua alkoi liikaa stressaamaan, että entäs jos sekin lääkäri sairastuu, sillon ei ainakaan enää saa yksityisiltäkään mitään aikoja. Joten varasin nyt ajan yksityiselle maanantaiksi. Sekin aika oli ison kiven takana, mutta onneksi löytyi.. pitäisi siitä saada muutama kymppi kelan tukea. Paska homma, mutta minkä koronalle ja sairastumisille nyt mahtaa. Pääasia, että jotenkin asia selvisi..vaikka kyllä ärsyttääkin :side_tear:
 
Muokattu viimeksi:
Minäkin saan ylihuomenna, pääsee äitiyspakkausta tilaileen :smiling face with heart-eyes: Saapa nähä tuleeko jo 2022 pakkaus vai -21..
Voi paska, mä en edes ajatellut että vois tulla viime vuoden pakkaus vielä kun niin innokkaasti heti eilen raskaustodistus kourassa sitä tilailin haluaisin kyllä niiiiin sen tän vuoden pakkauksen sen haalarin takia
 
Takaisin
Top