Kuuttituutti
Sukkela juttelija
Tänne saa tulla juhlistamaan täysiä viikkoja 
Aloitan Poks 4+0!

Aloitan Poks 4+0!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Meillä ilmeisesti sama la, 11.4.
JepMeillä ilmeisesti sama la, 11.4.
Mulla älykello seurannut kiertoa useamman vuoden. Ehdin laittaa siihen raskauden seurannan jo päälle, enkä pääse enää kalenteriin katsomaan viimeisten menkkojen alkua/loppua. Mutta kello laski mun kierron mukaan tuon lasketun ajan 11.4 ja kun soittelin neuvola-aikaa, niin laskettiin että vm 6.7JepEdelliset kk alkoi 6.7. Aava.fi sivuston laskuri antoi tuon 11.4. lasketun ajan. En käyttänyt ovulaatiotestejä, enkä tiedä tarkkaa hedelmöityspäivää, joten menkojen mukaan laskurilla saatu arvio. Miten itse laskit lasketun ajan?
Oho, en tiennytkään, että älykellot osaavat sellaistaMulla älykello seurannut kiertoa useamman vuoden. Ehdin laittaa siihen raskauden seurannan jo päälle, enkä pääse enää kalenteriin katsomaan viimeisten menkkojen alkua/loppua. Mutta kello laski mun kierron mukaan tuon lasketun ajan 11.4 ja kun soittelin neuvola-aikaa, niin laskettiin että vm 6.7![]()
No toki sinne olen itse syöttänyt tiedot ja esimerkiksi vuotopäivät jne. Ja se sitten on pitänyt kirjaa mun puolesta kiertojen kestoista ja keskiarvosta jne.
Oho, en tiennytkään, että älykellot osaavat sellaista![]()
Ihan kätevältä kuulostaa. Itse olen pistänyt kännykän kalenteriin kk alkupäivän. Sitten, kun halusin tietää kierron pituudet ja niiden keskiarvon, jouduin laskemaan manuaalisesti ja siinä meni hetkiNo toki sinne olen itse syöttänyt tiedot ja esimerkiksi vuotopäivät jne. Ja se sitten on pitänyt kirjaa mun puolesta kiertojen kestoista ja keskiarvosta jne.
Aivan! Onhan niitä kaiken maailman sovelluksia puhelimiin ladattavissa, luulen että tää Garminin kellosovellus on toiminut juuri samalla tavalla, laskien ja ilmoittaen kierron vaiheet jne. osana muuta terveysseurantaa.Ihan kätevältä kuulostaa. Itse olen pistänyt kännykän kalenteriin kk alkupäivän. Sitten, kun halusin tietää kierron pituudet ja niiden keskiarvon, jouduin laskemaan manuaalisesti ja siinä meni hetki![]()
Voisin kokeilla jossain vaiheessa Garmin sovellusta. Kiitos vinkistä!Aivan! Onhan niitä kaiken maailman sovelluksia puhelimiin ladattavissa, luulen että tää Garminin kellosovellus on toiminut juuri samalla tavalla, laskien ja ilmoittaen kierron vaiheet jne. osana muuta terveysseurantaa.
Mulle tää on toiminut, koska oisin varmaan melko kehno tuossa manuaalisessa määrittämisessä, etenkin jos olisi vielä oviksia tikuttanut![]()