Poks!<3

Oonkin miettinyt et täällä ei oo kukaan viel ilmottanu synnyttäneensä tai et lähellä olis! Mulla tulee lauantaina 37+0 ja ei kyl näytä et tarvii viel hetkeen miettii onko synnytys lähellä.
Mä sain just ajan kokoarvioultraan ens viikon perjantaille (kun oon 38+0). Jos vauva on tosiaan niin iso kuin neuvolantäti arvelee, käynnistys sovitaan mahdollisesti jo seuraavalle viikolle!!! Iiiiks! Toivon että ei, mut jos näin menee, ni kaikki agressiiviset kotikäynnistysvinkit otetaan vastaan ja käyttöön asap.
 
Mä sain just ajan kokoarvioultraan ens viikon perjantaille (kun oon 38+0). Jos vauva on tosiaan niin iso kuin neuvolantäti arvelee, käynnistys sovitaan mahdollisesti jo seuraavalle viikolle!!! Iiiiks! Toivon että ei, mut jos näin menee, ni kaikki agressiiviset kotikäynnistysvinkit otetaan vastaan ja käyttöön asap.

Ooooo, jännää :eek: :p
 
Jännä nää erot, mulla arveli kans viimeksi lääkäri et iso vauva olis ja meillä suvussa niitä paljon, sf-mitta ollu yläkäyrällä koko ajan ja tyypin koko nt-ultrassa ja rakenteessa vähän isompi ku viikot mut todettiin vaan et kyl se tuolta mahtuu ja thats it. Jos ei mahu ni kai sen joku sit ulos auttaa. :D
 
Jännä nää erot, mulla arveli kans viimeksi lääkäri et iso vauva olis ja meillä suvussa niitä paljon, sf-mitta ollu yläkäyrällä koko ajan ja tyypin koko nt-ultrassa ja rakenteessa vähän isompi ku viikot mut todettiin vaan et kyl se tuolta mahtuu ja thats it. Jos ei mahu ni kai sen joku sit ulos auttaa. :D
Ei mullakaa tota olis ruvettu tekeen, mut mulla ruvetaan tarkkailleen virtsan protskui ja turvotuksia ja verenpaineita nyt, ja nää liittyy yhteen.
 
Oonkin miettinyt et täällä ei oo kukaan viel ilmottanu synnyttäneensä tai et lähellä olis! Mulla tulee lauantaina 37+0 ja ei kyl näytä et tarvii viel hetkeen miettii onko synnytys lähellä.

Ihmeen hyvin on tosiaan porukka pysynyt yhtenä kappaleena! Ja hyvä niin, on ne vauvat aina valmiimpia, kun mennään lähemmäs laskettua aikaa. Mulla tulee huomenna 37+0 ja vähitellen alkaa olla sellainen olo, että vaikkapa parin viikon päästä olisi ihan hyvä aika synnyttää.
 
Ihmeen hyvin on tosiaan porukka pysynyt yhtenä kappaleena! Ja hyvä niin, on ne vauvat aina valmiimpia, kun mennään lähemmäs laskettua aikaa. Mulla tulee huomenna 37+0 ja vähitellen alkaa olla sellainen olo, että vaikkapa parin viikon päästä olisi ihan hyvä aika synnyttää.

Sama fiilis, ihan saa mun puolesta lähemmäs laskettua aikaa mennä synnytys mennä, vielä jaksaa ootella vaikka huomaakin et koko ajan on valmiimpi tapaamaan vauvan :) Tuntuu kyllä mukavalta et täysiaikaisuus just saavutettu niin nyt voi vaan odotella.
 
Täällä 35+0 :) Käynnistys mahdollisesti kolmen viikon päästä :)

Ja joo,täällä on porukka pysynyt kasassa mutta naamakirjan kedäkuisissa on ihan hirvee määrä ennenaikaisesti syntyneitä. Porukan pienin oli n.760 g syntyessään 25+ viikoilla. Voi tällä hetkellä hyvin ja painoa melkein 2 kg. :) Ja hirveesti ollu kaikkea ongelmaa istukoissa yms et on jouduttu hätäsektioon... :/
 
37+0!!!
Hii! Huomasin just että mun mieliala suhteessa raskauden loppumiseen ja vauvan saapumiseen on muuttunut jarruttelevasta innostuneeksi ja vähän kärsimättömäksikin! Taidetaan olla kohta valmiina!!!
 
Rv 34+0!
3 viikkoo vielä ja sit saa mun puolesta tulla. Ens viikolla kasvukontrolli jeij! Tää tunti-päivä-viikko kerrallaan odotus osaa olla ahistavaa ja väsyttävän rankkaa. Synnytys mietityttää edellisii kertoja enempi ja nyt pitää vielä miettii taaperon hoitoon saaminen jos käynnistyy ex-tempore arkipäivänä... Alatie suunnitelmissa, mutta mitn tietoa miten todellisuudessa tapahtuu...
 
Takaisin
Top