Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä sain just ajan kokoarvioultraan ens viikon perjantaille (kun oon 38+0). Jos vauva on tosiaan niin iso kuin neuvolantäti arvelee, käynnistys sovitaan mahdollisesti jo seuraavalle viikolle!!! Iiiiks! Toivon että ei, mut jos näin menee, ni kaikki agressiiviset kotikäynnistysvinkit otetaan vastaan ja käyttöön asap.Oonkin miettinyt et täällä ei oo kukaan viel ilmottanu synnyttäneensä tai et lähellä olis! Mulla tulee lauantaina 37+0 ja ei kyl näytä et tarvii viel hetkeen miettii onko synnytys lähellä.
Mä sain just ajan kokoarvioultraan ens viikon perjantaille (kun oon 38+0). Jos vauva on tosiaan niin iso kuin neuvolantäti arvelee, käynnistys sovitaan mahdollisesti jo seuraavalle viikolle!!! Iiiiks! Toivon että ei, mut jos näin menee, ni kaikki agressiiviset kotikäynnistysvinkit otetaan vastaan ja käyttöön asap.
Ei mullakaa tota olis ruvettu tekeen, mut mulla ruvetaan tarkkailleen virtsan protskui ja turvotuksia ja verenpaineita nyt, ja nää liittyy yhteen.Jännä nää erot, mulla arveli kans viimeksi lääkäri et iso vauva olis ja meillä suvussa niitä paljon, sf-mitta ollu yläkäyrällä koko ajan ja tyypin koko nt-ultrassa ja rakenteessa vähän isompi ku viikot mut todettiin vaan et kyl se tuolta mahtuu ja thats it. Jos ei mahu ni kai sen joku sit ulos auttaa. :D
Ei mullakaa tota olis ruvettu tekeen, mut mulla ruvetaan tarkkailleen virtsan protskui ja turvotuksia ja verenpaineita nyt, ja nää liittyy yhteen.
Oonkin miettinyt et täällä ei oo kukaan viel ilmottanu synnyttäneensä tai et lähellä olis! Mulla tulee lauantaina 37+0 ja ei kyl näytä et tarvii viel hetkeen miettii onko synnytys lähellä.
Ihmeen hyvin on tosiaan porukka pysynyt yhtenä kappaleena! Ja hyvä niin, on ne vauvat aina valmiimpia, kun mennään lähemmäs laskettua aikaa. Mulla tulee huomenna 37+0 ja vähitellen alkaa olla sellainen olo, että vaikkapa parin viikon päästä olisi ihan hyvä aika synnyttää.