Pohjois-Suomen maaliskuiset

Mulla on lomaa ens viikon alku vielä, sen jälkeen en tiiä vielä työvuoroja eli kuhan sovitte päivän niin tiedän tarkemmin pääsenkö :)
 
Milloinka sopisi? Ke, to ja pe käy päivälläkin (sairaslomaa tämä viikko) ja ensi viikolla ehkä töissä (vuorotyö) jos vointi sallii.

Mulle käy ens viikolla kaikki muut paitsi maanantai-ilta. Lauantaina 14.10 lähetään sitte reissuun ja tullaan vasta 20.10 takas. :)
 
Mites ois maanantaina joskus 17 aikoihin? Tulisin maanantaina joka tapauksessa Ouluun joogaan? (Alkaa 19 aikaan)

Muoks tai keskiviikko samalla ohjelmalla?

Muoks muoks. Just ku toisille ei käy just noi päivät :rolleyes:
 
Niinpä, mulle kun ei keskiviikko just ensi viikolla passaa kun oon sopinut jo muuta. :sad001 Tiistaina? :D
 
Olo on semmoinen, että olen luultavasti ensiviikonkin sairaslomalla, toki jotain pakollisia menoja löytyy.

Olisiko tiistai-ilta mahdollinen kaikille?
 
Tiistaikin voisi onnistua mutta 17-> niin pääsee ilman esikoista lähtemään :)
 
Eli tiistaina klo 17? Toupie?Hermanda? Onko ehdotuksia missä? Vai pitäisikö sopia yv:nä?
 
Joo tiistai käy vaikka sillon klo 17. :) mä en tiedä miehen suunnitelmia, mutta mahdollisuuksien mukaan jätän esikoisen kotiin. Voiskohan täällä laittaa ryhmä-yv:ä? :D pitääpä katsoa...

Voi näköjään, minäpä kokeilen laittaa. :) Sanokaa jos ei ala kuulua mitään. :D
 
No niin, laitoin yksityisviestiä, jospa tuli perille.
Ja jos on muita halukkaita vielä lisäksi tulossa tapaamiseen niin ilmoittakaa, niin lisätään teidätkin mukaan keskusteluun. :)
 
Kipah ja mari- on kummatkin lisätty ryhmä keskusteluun täällä niin käykää vilkasemassa :)
 
Ootteko oululaiset ja lähialueilla asuvat tietoisia että Oulussa on Baby Stylessä kaikki äitiysvaatteet puoleen hintaan? Ne lopettaa niitten myynnin. Oli muutamia talvitakkeja, farkkuja, imetysvaatteita jne. Housuja kokeilin, mut ei oikein mulle ne mallit sopineet. Imetyspaitoja olis voinu kyllä katsella, mutta meni jo hermot farkkujen sovitukseen. :D Että mä inhoan nykyään shoppailua ja vaatteiden sovitusta. Varsinkin kun esikoinen vinkuu vieressä, ai miten mukavaa. :hilarious:
 
Kiitti vinkistä! Pitää käydä melkein imetypaitoja kattomassa :)
 
Hitsi. Kävin tänään Babystylessä mutta en huomannu mitään vaatealea.
 
En kyllä käynyt lähelläkään vasempaa takanurkkaa, ehkäpä siinä syy...
 
Hei! Jos ensi viikolla nähtäisiin joku ilta? Mitkä päivät ihmisille passaisi?
 
Takaisin
Top