Ultrassa kaikki oli hyvin :) Olin yllättynyt, kun kysillä ultra-aika oli ihan täsmällisesti eikä myöhässä yhtään, kun aiemmin tuol joutunu odottelee välillä hyvinkin pitkään ja ajat myöhässä. Vauvan rakenteet oli siis kunnossa ja toinen poika meidän perheeseen tulossa. <3 rakenneultra tehtiin rv20+4 ja vauvalla silloin painoa muistaakseni 370g, et jos tuosta voi päätellä niin iso vauva ehkä tälläkin kertaa tulossa. Sain jo samalla ajan rv36 kysille synnytystapa/-painoarviota varten, kun edellinen synnytys meni vauvan suuren koon takia aiemmin käynnistykseen ja päätyi sektioon. Vielä en oo halunnu tätä tulevaa synnytystä miettiä, ettei ala ahdistaa ja jännittää. Mielenkiinnolla odottelen millaisia sf-mittoja neuvolassa saan tässä raskaudessa, kun esikonen huiteli ihan yläkäyrällä ja jos nytkin olis niin, niin uskon sen taas viittaavaan vauvan suureen kokoon. Loppuviikosta olis seuraava neuvolakäynti, missä ekan kerran mittaavat varmaan mahan sf-mitan ja kai saan sen raskaustodistuksen. Sit voi laittaa halutessaan kelalle jo tuet jne. hakuun :)
Meillä ei vielä vuorokausirytmiä ole havaittavissa. Liikkeetkin alkaneet vasta nyt enempi tuntumaan. Rakenneultrassa selvis, et mulla taas etuseinässä istukka niin vaimentaa liikkeitä. Raskausaika mennyt ihan hyvin, mutta oma jaksaminen ollut vähän huonoa ja vähän alavireisyyttä mielialassa, kun oon niin väsynyt eikä esim. työpäivän jälkeen jaksa tehdä enää mitään. Teen täyttä työviikkoa ja nyt alkanut kuormittamaan, kun ei ole kahteen kuukauteen yhtään kokonaista viikonloppuvapaata vaan aina arkivapaita ja siksi ei olla miehen (opiskelee) kaa samoja päiviä vapaalla... Kaikki joulukuun viikonloput menee töissä niin hieman ärsyttää nämä työkuviot tällä hetkellä ja alkanut jo odottaa, että tulisi helmikuun loppu ja saisi jäädä äitiyslomalle :-)