Pohjois-Savolaiset esikoista odottavat nuoret

exteri0r

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tammikuunmammat 2015
Tosiaan itsellä on tammikuussa 2015 laskettu aika ja ensimmäinen on tulossa, eikä itsellä ollut suunniteltu raskaus millään tapaa. Toki on aina ollut sitä kutinaa, että sitten joskus ja velipuolen (nyt jo 1 vuotta täyttäneestä) olin ihan into pinkeänä ja piti ravata sitä hoitamassa.
Ja ikää kerkeää itsellä karttua se 19 ennen synnytystä. Onneksi tukiverkosto on suhteellisen hyvä, mutta aina sitä haluaa tietää mitä mieltä muut saman alueen odottajat ajattelee, pelkää, toivoo ja niin edelleen.
 
Olen kotosin pohjois-savosta, Kiuruvedeltä. Huomasin että sinäkin oot. En sitten tiiä tunnenko sinua? Tosin nyt asun Kainuussa. Yksi keskenmeno 2013 marraskuussa. Nyt odotan ja la vaun mukaan 2.3.2015 :) olen 20v ja samoin mies. Tosin minä oon vanhempi. Ehdin täyttää 21 ennen kun vauva syntyy. Minun kanssa voi jutella ja kaipaankin seuraa jolle jutella.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Blogin kuvien perusteella en äkkiseltään tunne, mutta onpa kiva että joku saman alueen ihminen löytyi täältäkin ! (: Useimmat tuntuu olevan Kuopiosta tai jostain muualta "kauempaa".
 
Juu, katoin sinusta tietoa ja en tunne kun et taida olla syntysin tai kotosin sieltä? :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Pielavedeltä lähtösin, mutta on tässä Kiuruvedellä kuljettu ihan nassikasta lähtien äidin kanssa (:
 
En odota esikkoa enkä nyt kamalan nuori oo mutta vesannolla asun pohj savossa :grin
 
Kaikki alle 70-vuotiaat on nuoria :wink
Tai no, pakko lohduttaa nykyään isää noin koska täytti tässä kuussa 57. :D
 
Takaisin
Top